Σχολικός εκφοβισμός (bullying) δε μπορούμε να κάνουμε καλά τους 5 νταήδες...

Εικόνα Dana P

... και επιβάλουμε στο 1 να τα ανέχεται!!!

Απο τη Β' δημοτικού ξεκινά η ιστορία. Φέτος τελειώσαμε τη Ε'. Αψογη μαθήτρια στην Α δημοτικου, υπάκουη, ευγενικη, συνεσταλμένη.... ωσπου στη Β τάξη απο το 2 μηνα ξεκίνησαν τα παρατράγουδα. Τότε λοιπόν η δασκάλα - υποδιευθύντρια, έκανε τα στραβά μάτια. το παιδί μου γυρνούσε μέρα παρα μέρα με μελανιές γρατσουνιές κλπ κλπ.

Κάθε φορα που την επισκεπτόμουν έριχνε τις όποιες ευθυνες στη κόρη μου, με τη σειρα μου κι έγώ τις μιλόυσα ξανά και ξανα για το πόσο λάθος συμπεριφρερετε, αγνοόντας την επιμονή της στο ότι ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ... ΕΙΧΑ απολύτη εμπιστοσύνη στους δασκάλους... Με στέλνουν στα ΚΔΑΥ όπου μου ξεκαθαρίζουν οι άνθρωποι εκεί ότι δεν έχει κάποιο θέμα δυσλεξίας αλλά φόβου.

Ωσπου μαθαινω τυχαία ότι αντιμετοπιζουν κι άλλα παιδια το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου.. και φυσικά απο τα συγκεκριμένα 2 κορίτσια-νταήδες (Το ένα,η αρχηγός, παιδί καθηγητη & γιατρίνας ΚΑΙ μοναχοπαίδι). Βέβαια όλα αυτα κατέληξαν καπου στο τέλος της χρονιάς....
Είπα κι εγώ Αντε του χρόνου αλλάζουμε δασκάλα... Φτάνουμε Γ & Δ' τ'αξη με μια κυρία η οποία προσπάθησε αρκετά να βοηθήσει τη κόρη μου αλλά και το άλλο παιδι να ξεκαβαλήσουν το κάλάμι και κυρίως οι γονείς του. Οι οποιοι ''δωροδοκόντας'' με διαφορες δωρεές το σχολείο-υποδιευθηντρια όπως έμαθα αρκετά αργότερα συνέχιζάν να έχουν το πάνω χέρι.
Το παιδάκι το άλλο να πω οτι είναι ένα πανέξυπνο, παμπόνηρο αριστη μαθήτρια μεν αλλά......... και με παραβατική συμπεριφα.

Ε΄τάξη. Μια ακόμα πιο καταπληκτηκη δασκάλα, Στην οποία βρήκα πλήρη ανταπόκριση απο τη πρώτη μέρα της χρονιάς όταν της μιλησα για το όλο θέμα. Με σεβασμό προς το παιδί μου, το βοήθησε να ανεβει η αυτοπεποιθησή του η αυτοεκτιμισή του η σιγουριά του που είχαν πέσει στα τάρταρα. Δυστηχώς όμως οι νταήδες παραμονέυουν στα διαλείμματα στα μαθήματα των ειδικοτήτων κλπ κλπ και ξεκιναει πια η λεκτική και η ψυχολογική βια,

Εκει που προσπαθούσα να έχω ένα χαμηλο προφιλ ωστε να μη φερνω το παιδι κυριως, σε δύσκολη θέση και το πουνε μαμακια, αρχίζω να είμαι κάθε τρεις και λιγο στο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ο οποίος δηλωνει άγνεια για το θέμα και ότι το έμαθε φέτος και και και...( ποιός μας έστειλε στα ΚΔΑΥ?)

Φέτος η χρόνια ηταν δυσκολη μεν αλλά υπηρχε ουσιαστική στιρηξη απο την συγκεκριμένη εκπαιδευτικο αλλά όχι μάγο. Με το ξέσπασμα της κόρης μου να στιγματισει όλοκληρη τη χρονιά της μόλις 5 μέρες πριν τη λήξη των σχολείων.

Απο το πρωι της ''κόλλαγαν'' λεκτικά. Θα βάλουμε το τάδε αγοράκι να σου κάνει αυτο - εκείνο- το αλλο κλπ κλπ Η κόρη μου φύσικά κάθε φορά να απομακρύνετε αυτά να συνεχίζουν ώσπου ζητάει μια μπάλα απο το γυμναστη να παιξει μόνη της, την ακολουθουν, της τη παίρνουν την κάνουν ''κορόιδο'' και γυρνά η κόρη μου και ρίχνει στο ένα μια κλωτσιά δυνατη.

Με παιρνει τηλ απο το σχολειο να πάω να τη πάρω, Καταλαβαίνω φτάνοντας έκει ότι κάτι τρέχει. Δε θέλει με τιποτα να μείνουμε να το συζητήσουμε εκει , αλλά στο σπίτι Μου λέει τα παραπάνω και την άλλη μερα πάω μόνη μου ( χωρίς να με έχουν καλέσει) στο σχολείο. Οπου μου λέει ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ότι δε πρέπει να είναι τόσο ευέξαπτη τόσο απότομη τόσο ευαιρέσθητη και δε θα επιβιώσει έτσι κλπ κλπ Πρέπει να μάθει να αμύνετε, εεε και όταν της κάνουμε παρατηρ΄ησεις δε τις κάνουμε γιατι αυτή κάνει την αρχή αλλάεπιδή είναι φιλότιμη μπορει να δώσει το τέλος. (ΑΝ ΕΪΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ) Ούτε λόγος για το παιδί του συναδέλφου του.

Τραβώ τα άκρα κι εγώ, του κατονόμασα παιδιά -θύματα και παιδιά -θύτες , τα ψέμματα που έχει πει για το εάν γνώριζε ή όχι και του επισήμανα επίσεις και όλα τα ψυχοσωματικά που βγάζει το παιδι μου εξαιτίας της ανυμποριάς του να βάλει στη θέση τους 5 νταήδες και της ευκολίας του, να επιβάλει σε ένα παιδι να σκύβει κι άλλο το κεφάλι και να ανέχετε. Αυτος ήταν λοιπόν ο χαιρετισμός σήμερα με τη ληξη της χρονιάς, Τον προειδοπείησα ότι το Σεπτέμβριο δε θα ανεχτώ το παραμικρό και ότι θα κινηθώ ανάλογα προκειμένου όχι να σταματησει αλλα να διωρθώσει κιόλας τη κατάσταση.

Σχολείο δε γίνετε να αλλάξειι γιατί κρίνω ότι θα είναι χειρότερα μιας και στη Α Γυμνασιου θα ξανασυνατηθουν αναγκαστηκα.

Συγνώμη αν σας κουρασα και αν δε βγάζετε νόημα ίσως αλλά είμαι σε απόλυτη συγχηση ζητώ τη συμβουλή σας για το πως πρέπει τελικά να κινηθώ

Ευχαριστώ πολύ

Σχόλια

Από νταήδες, άλλο τίποτε... Κάποιος να τους αντιμετωπίσει;

Εικόνα Ελένη

Α' δημοτικού, αμέσως μετά τις διακοπές του Πάσχα. Ο μικρός μου λέει ότι δε θέλει να πάει πίσω στο σχολείο. Με τα πολλά μου λέει ότι ο συμμαθητής του ο οποίος γενικά τον ενοχολούσε κατά τη διάρκεια της χρονιάς είχε προσπαθήσει να τον στραγγαλίσει πριν κλείσουν τα σχολεία. Σαν την τρελή έτρεξα και βρήκα τη δασκάλα τους. Μου το επιβεβαίωσε, η ίδια τον είχε πάρει από πάνω του. Κανείς δεν είχε σκεφτεί να μ' ενημερώσει... Μου είπε ότι ο δικός μου δε φταίει σε τίποτα, ότι το άλλο παιδί έχει γενικά επιθετική συμπεριφορά, ότι ο δικός μου είναι (λόγω ιδιαιτεροτήτων) ο προσφιλής του στόχος, ότι οι γονείς του άλλου παιδιού δε συνεργάζονται, ότι το σχολείο προσπαθεί, κτλ κτλ...

Β' δημοτικού, ο μικρός δεν ήθελε να πάει σχολείο. Ανέπτυξε φοβίες και τικ, έβλεπε εφιάλτες. Βάλαμε παράλληλη στήριξη (ιδιωτική) η οποία αν και δεν έκανε τίποτε από όλα αυτά που ελπίζαμε να κάνει, τουλάχιστον τον κράτησε ασφαλή. Παράλληλη στήριξη-σωματοφύλακας. Τέλοσπάντων.

Γ' δημοτικού:΄Φέτος είχαμε έναν εξαιρετικό δάσκαλο. Αυτός κι ο γιος μου, ο τέλειος συνδυασμός. Το παιδί προόδευσε σε πολλούς τομείς. Το άλλο; Στην ίδια κατάσταση και χειρότερα. Πάθαινε κρίσεις θυμού και δεν καταλάβαινε αν μπροστά του είχε τοίχο, θρανίο, παιδί η δάσκαλο. Τα χτύπαγε όλα και έβριζε ασύστολα. Ο πατέρας του καμάρωνε, ο γιος του είναι κομάντο, λέει, σαν κι αυτόν. Η μητέρα στον κόσμο της, έχουμε λέει παρεξηγήσει το παιδί της. Προσφιλής του στόχος και πάλι ο δικός μου. Και οι περισσότρες και πιο σοβαρές επιθέσεις να λαμβάνουν χώρα μέσα στις διδακτικές ώρες, παρουσία δασκάλων. Όχι του δασκάλου της τάξης που είναι άντρας (γιατί το παιδί αυτό τρώει τόσο ξύλο απ΄ τον κομάντο πατέρα του που φοβάται τους άντρες) αλλά στις ώρες ειδικοτήτων που διδάσκουν γυναίκες. Το σχολείο να προσπαθεί, η σύμβουλος προσπαθεί, αλλά τίποτα...

Ακούστε τώρα το καλό. Στο δημοτικό δεν υπάρχει καμία, μα καμία ποινή για τέτοια παιδιά. Το κράτος θέλει λέει να πατάξει τον εκφοβισμό, αλλά δεν υπάρχουν ποινές για τέτοιες συμπεριφορές. Ούτε για τα παιδιά, ούτε για τους γονείς σε περίπτωση που δε συνεργάζονται με το σχολείο. Είναι λένε "αντιπαιδαγωγικό". Ενώ είναι εντάξει παιδιά να τρώνε ξύλο, είναι επίσης παιδαγωγικό ένα ολόκληρο σχολείο να βλέπει ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές περνάνε έτσι... Εϊμαστε εγκλωβισμένοι σ' ένα σύστημα που ευνοεί τους θύτες.

¨Εχω ζητήσει απ' το σχολείο να κάνει κάτι να βοηθήσει τα παιδιά που πέφοτυν καθημερινά θύματα αυτού του παιδιού, και κυρίως το δικό μου, το οποίο λόγω διάγνωσης, δεν έχει τις άμυνες των άλλων. Και οι άλλοι γονείς προσπαθούν, απλά κανείς δεν έχει το δικό μου ισχυρό κίνητρο... Δεν ξέρω τι θα καταφέρει το σχολείο, πάντως, αν δε δημιουργήσουν τις συνθήκες να μην έχουμε επανάληψη των φαινομένων του χρόνου, είμαι να πηγαίνω στο υπουργείο, την αστυνομία και τον εισαγγελέα ανηλίκων. Δεν ξέρω τι θα καταφέρω, αλλά θα συνεχίσω να προσπαθώ.

Ο Θεός βοηθός.

Ελένη

 

like1

Ελένη, όπως πολύ σωστά είπες...

Εικόνα Dana P

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΤΟΥΣ ΘΥΤΕΣ!!! Ευχομαι το καλύτερο για το παιδάκι σου, το παιδάκι μου, αλλά και για όλλα τα παιδιά που υποφέρουν. 
Ειδικά για τα παιδιά που έχουν λιγότερες άμυνες ,αλλά και για παιδιά' απλά ευαισθητα όπως το δικό μου. Καθώς μ'αυτά και μ'εκείνα αμυνες, αυτοπεποίθηση, σιγουριά, εμπιστοσύνη κλπ κλπ  έχουν πέσει στα τάρταρα... 

Παρόλα αυτά το ερώτημά μου παραμένει, τι μπορω να κάνω και να διεκδικίσω για το καλύτερο του παιδιού μου?

like0

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.