Πότε ενδείκνυται η παράλληλη στήριξη

Εικόνα Athena

Θα ήθελα να απευθυνθώ σε γονείς ή ειδικούς που γνωρίζουν, για να ρωτήσω σε ποιες περιπτώσεις συστήνεται η φοίτηση του παιδιού σε κανονικό τμήμα με παράλληλη στήριξη. Ο παιδοψυχίατρος που παρακολουθεί το παιδί πιστεύει ότι κακώς το βάλαμε στο τμήμα ένταξης κι ότι έπρεπε εξαρχής να παρακολουθήσει το κανονικό τμήμα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι δεν είναι έτοιμος για κάτι τέτοιο. Σε εμάς το ΚΔΑΥ πρότεινε φοίτηση σε τμήμα ένταξης, αλλά θα γίνει επαναξιολόγηση. Στην έκθεσή τους έγραψαν ότι το παιδί παρουσιάζει συναισθηματική ανωριμότητα κι όχι αυτιστική διαταραχή. Επίσης αναφέρθηκαν στα διάφορα αδύνατα σημεία του, έγραψαν όμως ότι παρουσιάζει λογικομαθηματική σκέψη που υπερέχει της ηλικίας του. Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν υπέρ του αιτήματός μας ή αν τελικά ενισχύουν την αρχική τοποθέτηση ότι το παιδί πρέπει να παρακολουθήσει τμήμα ένταξης. Παρακαλώ όποιος έχει ίδια εμπειρία αν μπορεί να με διαφωτίσει κι εμένα γιατί δυσκολεύομαι να βγάλω άκρη.

Σχόλια

Δίκοπο μαχαίρι

Εικόνα Houz
Καταρχήν την καλησπέρα μου. Δυστυχώς δεν υπάρχει μία σαφής απάντηση αφού κάθε επιλογή έχει και τα θετικά στοιχεία και τα αρνητικά. [Πάντα σύμφωνα με το τι ισχύει και όχι με το τι θα έπρεπε να ισχύει]. Δική μου άποψη είναι ότι εξαρτάτε περισσότερο από το δυναμικό του παιδιού σου, από τον ειδικό που θα έχει την ευθύνη του παιδιού σου και τον δάσκαλο γενικής αγωγής που θα βρίσκεται το παιδί σου και επίσης και από πολλά άλλα όπως: 1. Παράλληλη θα έχει από την αρχή του χρόνου ( σηματνικό ιδιέτερα αν είναι πρώτη φορά σε σχολείο, νηπιαγωγείο ή πρώτη δημοτικού ) ή από Νοέμβριο και βλέπουμε και ίσως ; 2. Θα είναι τα υπόλοιπα παιδιά του τμήματος ένταξης σε παραπλήσιο δυναμικό με το παιδί σου ή θα είναι πολύ διαφορετικό. [Παραπλήσιο-συμπληρωματικό κατά την γνώμη μου είναι καλύτερο από το ίδιο]. 3. Πόσα θα είναι τα παιδιά στο τμήμα ένταξης; 4. Πόσες ώρες θα έχει παράλληλη; 5. Όταν δεν θα είναι στο τμήμα ένταξης που θα είναι; Και πάρα πολά άλλα. Άποψη μου, πάνε σε όσα περισσότερα τμήματα ένταξης μπορείς και συζήτησε με τους ΕΙΔΙΚΟΎΣ για να έχεις άποψη για αυτούς και τις πιθανές συνθήκες που θα φοιτεί το παιδί σου. Κάθε ευκολία και τύχη, houz
like0

Απορίας συνέχεια

Εικόνα Athena
Παύλε συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Όντως το τι είναι τελικά καλύτερο εξαρτάται απ'όλους αυτούς τους παράγοντες κι από ακόμη περισσότερους. Η απορία μου είναι για να πετύχει κανείς την πρόταση για παράλληλη στηρίξη εξ'αρχής, τι πρέπει να γράφει η έκθεση του ΚΔΑΥ? Επί της ουσίας δηλαδή, σε ποιες περιπτώσεις προτείνεται παράλληλη στήριξη? Σε παιδιά που έχουν κάποιο καλό δυναμικό ή σε παιδιά που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια? Είναι καλό ότι για το δικό μου παιδί έγραψαν ότι παρουσιάζει συναισθηματική ανωριμότητα κι όχι αυτιστική διαταραχή? Είναι καλό ότι νοητικά δεν υστερεί, προκειμένου να πατήσουμε σε αυτό και να διεκδικήσουμε την παράλληλη στήριξη ή θα ήταν προτιμότερο να γράψουν ότι έχει ανάγκη από εντατική βοήθεια? Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος γονιός του οποίου το παιδί έχει προταθεί ή έχει ήδη ενταχθεί στο πλαίσιο της παρτάλληλης στήριξης, πως περίεγραφε το παιδί η έκθεση του ΚΔΑΥ?
like0

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.