Πότε ενδείκνυται η παράλληλη στήριξη
Θα ήθελα να απευθυνθώ σε γονείς ή ειδικούς που γνωρίζουν, για να ρωτήσω σε ποιες περιπτώσεις συστήνεται η φοίτηση του παιδιού σε κανονικό τμήμα με παράλληλη στήριξη. Ο παιδοψυχίατρος που παρακολουθεί το παιδί πιστεύει ότι κακώς το βάλαμε στο τμήμα ένταξης κι ότι έπρεπε εξαρχής να παρακολουθήσει το κανονικό τμήμα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι δεν είναι έτοιμος για κάτι τέτοιο. Σε εμάς το ΚΔΑΥ πρότεινε φοίτηση σε τμήμα ένταξης, αλλά θα γίνει επαναξιολόγηση. Στην έκθεσή τους έγραψαν ότι το παιδί παρουσιάζει συναισθηματική ανωριμότητα κι όχι αυτιστική διαταραχή. Επίσης αναφέρθηκαν στα διάφορα αδύνατα σημεία του, έγραψαν όμως ότι παρουσιάζει λογικομαθηματική σκέψη που υπερέχει της ηλικίας του. Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν υπέρ του αιτήματός μας ή αν τελικά ενισχύουν την αρχική τοποθέτηση ότι το παιδί πρέπει να παρακολουθήσει τμήμα ένταξης. Παρακαλώ όποιος έχει ίδια εμπειρία αν μπορεί να με διαφωτίσει κι εμένα γιατί δυσκολεύομαι να βγάλω άκρη.
Σχόλια
Δίκοπο μαχαίρι
Απορίας συνέχεια