Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το NOESI.gr και ποιοι όροι διέπουν την επικοινωνία μας;
Η επικοινωνία με την ομάδα της νόησης στο διαδίκτυο γίνεται κατά βάση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας απευθείας προς το E-mail μας ή από την ιστοσελίδα www.noesi.gr/contact. Στην ίδια σελίδα θα βρείτε πληροφορίες πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε προσωπικά μέσω Facebook ή τηλεφωνικά, εφόσον οργανώσουμε ένα ραντεβού με βάση το αίτημά σας.
Πώς διαχειριζόμαστε το αίτημά σας;
Τα μηνύματα προς την ομάδα της νόησης στο διαδίκτυο δεν αναρτώνται με προσωπικά στοιχεία στον ιστότοπο, παρά μόνο με την άδεια σας. Αναλυτικά, τηρούνται τα εξής:
Από το 2019, εφαρμόζουμε ένα νέο σύστημα στον τρόπο διαχείρισης των μηνυμάτων που λαμβάνουμε.
- Εντός 24 ωρών, από την ώρα που θα λάβουμε το μήνυμα σας, θα λάβετε την απάντησή μας. (1)
- Εντός 48-72 ωρών, εφόσον απαντήσουμε στο μήνυμά σας, θα λάβετε μία υπενθύμιση για την απάντησή μας — συνηθέστερα εφόσον δεν έχουμε λάβει νέα απάντησή σας στο μήνυμά μας. (2)
(1) Απαντούμε σε όλα τα αιτήματα αλλά διαχειριζόμαστε τα αιτήματα με σειρά προτεραιότητας. Ενδέχεται να χρειαστούν έως 30 ημέρες για να απαντήσουμε σε ένα αίτημα.
(2) Όταν απαντήσουμε στο αίτημά σας, θα υπάρχει μια σχετική ένδειξη σχετικά με την ημερομηνία μέχρι την οποία θα πρέπει να μας απαντήσετε ότι λάβατε την απάντησή μας. Σε εκείνο το διάστημα, επιπρόσθετα, μπορείτε να αξιολογήσετε την επικοινωνία μας.
Πώς κλείνουμε ένα αίτημα;
Είναι σημαντικό, όταν υποβάλετε ένα αίτημα ή όταν έχετε κάποια εκκρεμότητα με τον λογαριασμό σας ως μέλος στον ιστότοπο και λαμβάνετε μια απάντηση ή ειδοποίηση από μέρους μας, να ολοκληρώνετε ορθά την επικοινωνία μας, ενημερώνοντάς μας ότι λάβατε το μήνυμά μας. Έτσι, επιβεβαιώνουμε ότι η επικοινωνία μεταξύ μας είναι ενεργή και αμφίδρομη.
Αν λάβουμε απάντηση από μέρους σας ότι λάβατε το μήνυμά σχετικά με το ζήτημα που σας αφορά, θα κλείσουμε το αίτημα μόνο εφόσον δεν λάβουμε κάποιο άλλο ερώτημα από μέρους σας.
Αν δεν λάβουμε καμία απάντησή σας στο μήνυμα που θα στείλουμε ως απάντηση στο ζήτημά σας, θα κλείσουμε το αίτημα μόλις παρέλθει η ημερομηνία με την προθεσμία για την απάντησή σας. Αυτό είναι σημαντικό να το αποφύγετε, καθώς ενδέχεται να εφαρμόσουμε ένα σύστημα πέναλτι, όταν υποβάλλετε αίτημα προς εμάς στο μέλλον. (3)
(3) Αυτό σημαίνει ότι μελλοντικά αιτήματά σας προς την ομάδα της νόησης στο διαδίκτυο, θα έχουν χαμηλή προτεραιότητα ή δεν θα τα αναθέσουμε χωρίς χρέωση (δωρεάν ή μέσω ειδικών προσφορών για επαγγελματίες) σε ένα μέλος της ομάδας μας για επεξεργασία. Σημείωση: Σε περίπτωση, που αποφασίσουμε να ενεργοποιήσουμε το πέναλτι στη διαχείριση ενός αιτήματός σας, θα σας ενημερώσουμε γραπτώς, πριν ή μετά την απόφασή μας να επιβάλλουμε το πέναλτι.
Είμαστε ιδιαίτερα αυστηροί ως προς την εφαρμογή του πέναλτι στις ακόλουθες περιπτώσεις (αλλά όχι μόνο σε αυτές):
- με άτομα που επικοινωνούν ως γονείς υποβάλλοντας προσωπικές πληροφορίες για τα ίδια και την οικογένειά τους στο πλαίσιο παραπομπών σε δομές ή λοιπούς επαγγελματίες και
- με άτομα που υποβάλλουν αίτημα διαπίστευσης ως επαγγελματίες αποστέλλοντας προσωπικές πληροφορίες μέσω του βιογραφικού τους.
Επομένως, αν λάβετε την απάντησή μας στο αίτημά σας, επικοινωνήστε ξανά το συντομότερο δυνατό ακόμη και για μία απλή επιβεβαίωση ότι λάβατε την μήνυμά μας, σχετικά με το ζήτημα που σας αφορά.