Καλησπέρα σας!!! Ξέρετε ποσες αιτήσεις χρειάζονται για να ανοίξει τμήμα ένταξης σε νηπιαγωγείο και πότε επιτρέπεται παράλληλη στήριξη???
Σας ευχαριστώ πολύ!!
Καλημέρα,
Αυτό που χρειάζεται να αναρωτηθείτε είναι τι έχει ανάγκη το παιδί σας σύμφωνα με τη διάγνωσή του.
Παράλληλη Στήριξη είναι ότι καλύτερο για ένα παιδί στο φάσμα ανεξάρτητα με το τμήμα ένταξης εάν υπάρχει ή όχι στο σχολείο, ειδικά στα πρώτα δύσκολα χρόνια της εκπαίδευσης.
Παράλληλη στήριξη δημόσια ή ιδιωτική μπορεί να έχει ένα παιδί στο Αυτιστικό φάσμα όταν έχει γίνει γνωμάτευση από τα ΚΕΔΔΥ.
Ξεκινήστε από τη σωστή διάγνωση από παιδοψυχίατρο (αν δεν την έχετε ήδη) που μπορεί και να προτείνει Παράλληλη Στήριξη και μετά περνάτε από τα ΚΕΔΔΥ.
Ρένα
Αυτά τα δύο δεν έχουν σχέση μεταξύ τους κατά τη γνώμη μου. Τα παιδιά με αυτισμό (εφόσον το νοητικό τους δυναμικό το επιτρέπει) εξ ορισμού πρέπει να είναι με το γενικό πληθυσμό, έχοντας μαζί τους ένα συνοδό, που θα κάνει το μεταφραστή και το πρόσωπο αναφοράς για το παιδί. Δεν έχει κανένα νόημα να ΄βγάλεις ένα παιδί με αυτισμό από την αίθουσα και να το πας στο τμήμα ένταξης, μόνο του με το δάσκαλο, άντε το πολύ και με κάπιο άλλο παιδί με παρόμοιες δυσκολίες, αν υπάρχει στο σχολείο. Οι δυσκολίες του υπάρχουν αναφορικά με το κοινωνικό περιβάλλον και μέσα σε αυτό πρέπει να αντιμετωπιστούν.΄Ο συνοδός της παράλληλης στήριξης θα το καθοδηγήσει πως πρέπει να συμπεριφερθεί σε κάθε περίπτωση και θα του εξηγήσει επι τόπου πράγματα στα οποία μπορεί να δυσκολεύτηκε, όπως για παράδειγμα γιατί κάποιο παιδί του μίλησε κατά ένα συγκεκριμένο τρόπο, γιατί κα΄ποιος αρνήθηκε να παίξει μαζί του, κλπ. Η παράλληλη στήριξη καλύπτει τα παιδιά και στο διάλλειμα, το οποίο είναι ίσως πιο σημαντικό από την ώρα του μαθήματος για τα παιδιά με αυτισμό.
Σκεφτείτε τι ακριβώς χρειάζεται το παιδί κατά τη γνώμη σας και κατά τη γνώμη των ειδικών που το παρακολουθούν και μετά πηγαίνετε στα ΚΕΔΔΥ να το ζητήσετε. Εκείνοι θα σας πουν ποιά διαδικασία πρέπει ν' ακολουθήσετε!
Πράγματι το τμήμα ένταξης είναι ανεξάρτητο από την παράλληλη στήριξη.
Από το τοπικό γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μπορείτε να ενημερωθείτε για τα νηπιαγωγεία με Τ.Ε. που υπάρχουν στην ευρύτερη περιοχή και να επιλέξετε κάποιο. Αν δεν υπάρχει, πάλι από το γραφείο αυτό θα πρέπει να παρετε απάντηση στο πρώτο σας ερώτημα.
Σχετικά με την παράλληλη στήριξη, η διαδικασία ξεκινάει απαραίτητα από την αξιολόγηση από το ΚΕΔΔΥ της περιοχής, όπου πρέπει να κάνετε αίτηση υποβάλλοντας και τα όποια δικαιολογητικά, γνωματεύσεις, εγκρίσεις θεραπειών κλπ που μπορεί να έχετε. Τουλάχιστον μέχρι το 2012, οι αξιολογήσεις κάθε χρόνο ολοκληρώνονταν μέχρι το τέλος Οκτωβρίου και αν ενέκριναν παράλληλη στήριξη (δημόσια) έπρεπε μετά να κάνετε αίτηση μέσω του Νηπιαγωγείου.
Ενημερωτικά στο δικό μας νηπιαγωγείο έκαναν αίτηση 2 παιδιά και μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει κανένας.
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία.
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω, να συμπληρώσω όμως ότι για τα παιδιά με αυτισμό δεν ισχύει η προθεσμία του Οκτωβρίου για την υποβολή αίτησης ιδιωτικής παράλληλης στήριξης. Προβλέπεται από την εγκύκλιο 10330/14-6-2011 που ακόμα και μερικές δημόσιες υπηρεσίες δεν ξέρουν ότι υπάρχει. Απλά το αναφέρω εδώ γιατί εμάς μας έλυσε τα χέρια όταν η δημοσια παράλληλη στήριξη μας εγκρίθηκε μεν, δεν έφτασε ποτέ δε...
Καλή μας πρόοδο!
Καλημέρα σας και σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και την στήριξή σας. Τώρα θέλω κάτι άλλο να ρωτήσω. Διάβασα στην εγκύκλιο της παράλληλης στήριξης την περίπτωση ιδιωτικής παράλληλης στήριξης για αυτιστικούς μαθητές με έγκριση του ΚΕΔΥ υποθέτω. Ξέρετε κάτι για αυτό?? Πως πληρώνεται η κοπέλλα που θα βρω??? Τι πρέπει να κάνω??? Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς?? Ευχαριστώ!!
καλημέρα Αναστασία!
Πράγματι, η ιδιωτική παράλληλη στήριξη θέλει έγκριση από το ΚΕΔΔΥ. Σ΄εμάς την έβγαλαν μέσα σε μία μέρα. Πήγα τη διάγνωση του παιδιού από δημόσιο νοσοκομείο, περιμενα λίγο και πήρα την απόφαση στα χέρια μου. Βέβαια είχαν δει κι εκείνοι παλιότερα το παιδί (αν και τότε δεν είχαμε διάγνωση και η εισήγηση του ΚΕΔΔΥ δεν ήταν για παράλληλη στήριξη). Δεν ξέρω αν η διαδικασία θα ήταν διαφορετική αν δεν τον είχαν δει καθόλου.
Με την εισήγηση του ΚΕΔΔΥ πας στο σχολείο και τους ενημερώνεις. Πρέπει να περάσει και από το σύλλογο διδασκόντων. Αυτό είναι συνήθως τυπικό, αλλά πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι ίσως και να υπάρχουν διευθυντές ή δάσκαλοι που να μη θέλουν έναν ξένο μέσα στα πόδια τους. Μπορεί να σου πουν ότι δε γίνεται, ότι θα καθυστερήσει, διάφορες χαζομάρες. Δεν ισχύει τίποτα. Είναι δικαίωμά σου να βάλεις συνοδό στο παιδί. Και μπορεί να γίνει αμέσως.
Αφού τους ενημερώσεις, ψάξε να βρεις τη συνοδό. Πρέπει να βγάλει αντίγραφο ποινικού μητρώου. Με το μητρώο, το βιογραφικό της, την εισήγηση του ΚΕΔΔΥ, μία αίτησή σου και μία υπεύθυνη δήλωση από σένα ότι αναλαμβάνεις το κόστος της παράλληλης στήριξης, περνάει το θέμα από το σύλλογο διδασκόντων και μπαίνει η συνοδός στην τάξη την επόμενη μέρα.
Η συνοδός μπορεί να είναι στο σχολείο όλη τη μέρα, ή (όπως το κάνω εγώ) κάποιες ώρες. Ή κάποιες μέρες της εβδομάδας. Το ωράριο είναι κάτι που συμφωνείτε εσείς με τη συνοδό ανάλογα με τις ανάγκες του παιδιού, μη σας πει κανείς ότι είστε υποχρεωμένοι να έχετε πλήρες ωράριο.
Το πως πληρώνεται η συνοδός είναι καθαρά θέμα δικής σας συμφωνίας. Άλλες πληρώνονται με το μήνα, και άλλες με τη μέρα. Το δεύτερο νομίζω ότι είναι και το πιο σωστό, λόγω του ότι υπάρχει μεγάλη διακύμανση στις μέρες μαθημάτων ανάμεσα στους μήνες.
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που θα σε βοηθούσε να σου πω. Το έχω ψάξει όμως πολύ. Αν θέλεις κάτι ακόμα, στη διάθεσή σου!
Φιλικά,
Ελένη
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικέςεμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.
Aναζητούμε παράλληλη στήριξη για αγόρι με ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας για το το έτος 2024-25, στην Δ’ Δημοτικού, σε ιδιωτικό σχολείο, φιλικό στην παράλληλη στήριξη, που βρίσκεται στα Γλυκά Νερά / Σταυρό (έχει και σχολικό). Είναι ένα παιδί πολύ φιλικό, ιδιαίτερα δυνατό γνωσιακά που θέλει υποστήριξη σε θέματα κοινωνικοποίησης. Επικοινωνήστε
Αναζήτηση θεραπευτών για Κέντρα Ειδικών Θεραπειών
Τα Κέντρα Ειδικών Θεραπειών και πρώιμης παρέμβασης Νοημάθηση - My Little Academy, αναζητούν έμπειρους θεραπευτές για τη στελέχωσή τους. Συγκεκριμένα:
Δύο (2) εργοθεραπευτές SI για το πρωινό τμήμα (08.30-14.30) και δύο (2) SI για το απογευματινό (14.00-21.00),
Δύο (2) λογοθεραπευτές για το πρωινό τμήμα και έναν/μία (1) για το απογευματινό,
Έναν/Μϊα (1) ειδικό παιδαγωγό για το πρωινό που θα αναλάβει και τη συνοδεία των παιδιών στο λεωφορείο (07.00-15.00) και
Έναν/Μία (1) ψυχολόγο για το απογευματινό (2 ή 3 ημέρες ανά εβδομάδα).
Απαραίτητο δελτίο παροχής υπηρεσιών. Παρέχεται εποπτεία. Συνεργασία από 01/09/2024. Βιογραφικά με τίτλο την αντίστοιχη ειδικότητα μέσω E-mail από τη σελίδα της ΝΟΗΜΑΘΗΣΗΣ εδώ.
Αναζήτηση ειδικού παιδαγωγού για 7χρονο με ΔΕΠΥ (Χαϊδάρι)
Χρειαζόμαστε ένα ειδικό παιδαγωγό για την υποστήριξη κατ' οίκον 7χρονου παιδιού με ΔΕΠΥ διάσπασης, για τη μελέτη των μαθημάτων, σε καθημερινή βάση, φοιτά στην Α' Δημοτικού και επιθυμούμε συνεργασία από τώρα και τον επόμενο χρόνο. Επικοινωνήστε.
Αγγελία για συνοδεία νεαρού 24χρονου από Σεπτέμβριου (Ψυχικό - Χαλάνδρι)
Για νεαρό 24 ετών ζητείται συνοδεία από Σεπτέμβριο (σε Kέντρο) και υποστήριξη σε πρόγραμμα κατ' οίκον (εναλλακτικά), οποιασδήποτε ειδικότητας, π.χ. εργοθεραπευτής/τρια, λογοθεραπευτής/τρια, ψυχολόγος, ειδικός/ή παιδαγωγός. Περιοχή: Ψυχικο - Χαλανδρι. Ωράριο 08.30 - 14.30. Δυνατότητα και για απογευματινά (έξτρα) η/και Σάββατο πρωί (έξτρα). Απαραίτητο δίπλωμα οδήγησης. Επικοινωνήστε.
Σχόλια
Τμήμα Ένταξης σε δημόσιο Νηπιαγωγείο
Παράλληλη στήριξη και τμήμα ένταξης
Για το τμήμα ένταξης
Σχετικά με την προθεσμία για παράλληλη στήριξη
Έγκριση της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης
Ιδιωτική παράλληλη στήριξη
Έγκριση χρειάζεται από...
Η έγκριση του Συλλόγου Διδασκόντων και δη του Διευθυντή ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ όσο και η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ.