Με τη νοητική υστέρηση τι γίνεται;
Διαβάζω ό,τι γράφεται στο "Νόηση", με πολύ ενδιαφέρον, για τα παιδάκια με αυτισμό και τα "Τμήματα Ένταξης" και το δημόσιο, όπως επίσης για τα ΚΔΑΥ και τις αξιολογήσεις, και μου γεννιέται η απορία... Πώς γίνεται ο Δημητράκης μου να μη έχει τύχει ακόμη αξιολόγησης από κανέναν φορέα, παρόλο που το έχω ρωτήσει;
Οταν μίλησα με τα ΚΔΑΥ της περιοχής μου (σημειώνω, ότι ούτε που γνώριζα την ύπαρξή τους και το τί κάνουν!) για την περίπτωσή μας, μια κυρία, δεν μπορώ να πω, ευγενέσταστη και εξυπηρετικότατη κοινωνική λειτουργός, πολύ απλά μου πε ότι τα ΚΔΑΥ αφρούν παιδάκια που επικοινωνούν!! Και μπορούν να συνεργαστούν!! Κι ότι για το Μίμη ..γιοκ!!
'Οταν παλαιότερα, γύρω στα 6 απευθύνθηκα σε Ειδικό Δημόσιο Σχολείο... τρόμαξα, γιατί το πλαίσιο δεν ήταν για τον Μίμη;
Και ρωτώ; Παιδιά όπως ο γιος μου, χωρίς βαρύ κινητικό πρόβλημα, αλλά με προβλήματα επικοινωνίας ...που, στο καλό, εντάσσονται επιτέλους;
Δόξα τω Θεώ, έχω τουλάχιστον την υγειά μου και τον έχω εντάξει στην ιδιωτική πρωτοβουλία από μικρό και προχωράμε, αλλά ...θα μείνω με την απορία τελικά!!
Μαίρη Βελλή
Σχόλια
Και εμείς το ίδιο
Emma
Μαίρη μου!
ΚΔΑΥ
Καλημέρα!
Δυστυχώς η Ελλάδα
Μόνο εαν επικοινωνούν...
Συγγνώμη για να καταλάβω
Κάπως έτσι...
Ιδιωτικό;
Προς sofiag
Καλαμέρα Αναστασία