Σήμερα ξυπνήσαμε στραβά

Εικόνα Μαριαλεξ
Καλημέρα. Σήμερα ξυπνήσαμε στραβά.Ο μεγάλος μου γίνεται πολύ δύσκολος κάποιες φορές. Το στομάχι μου έχει δεθεί κόμπος από το πρωί. Σήμερα δεν είμαι δυνατή ως συνήθως. Σήμερα ξεκινήσαμε δύσκολα. Και κάτι τέτοιες μέρες μου έρχονται ολα στο μυαλό μαζί. Όλα αυτά που πρέπει να γίνουν, όλα αυτά που δεν είναι στο χέρι μας να γίνουν. Ο μικρός μου είναι σχεδόν τεσσάρων και το Σεπτέμβρη θα πρέπει να ξεκινήσει προνήπιο.Από πέρσι έπρεπε να μπει σε παιδικό σταθμό για τους ευνόητους λόγους αλλά δεν τα κατάφερα.Σε δημόσιο παιδικό σταθμό δεν τον έπαιρναν γιατί δεν εργάζομαι,προσπάθησα να τον βάλω με το ΕΣΠΑ σε ιδιωτικό δωρεάν αλλά ούτε και εκεί τα κατάφερα.Μόλις άκουγαν για διάσπαση προσοχής αμέσως μου έλεγαν ότι δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει το πρόγραμμα του σχολείου ή τους ενοχλούσε το ότι δεν πήγαινε τουαλέτα.Και όλα αυτά χωρίς καν να έχουν δει το παιδί.Ξέρετε πώς ένοιωθα κάθε φορά που έκλεινα το τηλέφωνο? Ένοιωθα τοσο μόνη τόσο αβοήθητη.Αν πλήρωνα όμως δεν θα το συζητουσαν καν.Στον μεγάλο στην αντιστοιχη ηλικία είμασταν καλύτερα οικονομικά και τον πήγαμε σε ιδωτικό και έκανε ένα τεράστιο άλμα.Και βέβαια ήταν πιο έτοιμος όταν πήγε προνήπιο.Τώρα όμως τι θα κάνω αν δεν κληρωθεί ο μικρός(τα προνήπια τα παίρνουν με κλήρωση γιατί δεν υπάρχουν θέσεις και προηγούνται τα νήπια)?Αν θα μείνει το παιδί στο σπίτι και του χρόνου, θα είναι κακό για την κοινωνικοποίησή του και δεν ξέρω πώς θα είναι όταν θα έρθει η ώρα να πάει στο νήπιο. Πληρώνουμε τόσα για τις συνεδρίες και των δύο πώς να περισσέψουν χρήματα για παιδικό σταθμό; Μας αφήνουν στη μοίρα μας και επιπλέον μας κάνουν να νιώθουμε και απελπισία.Γιατί , γιατί να μην μπορώ να κάνω αυτό που πρέπει για τα παιδιά μου; Να τον βάλω σε ειδικό σχολείο; Δεν είναι το παιδί για ειδικό σχολείο γιατί έχει πάρει μπρος,πάει καλά και μου λένε ότι πρέπει να συναναστραφεί με παιδιά χωρίς τέτοιου είδους δυσκολία για να μιμηθεί υγιείς συμπεριφορές.Ο μεγάλος του αδερφός δεν μπορεί να τον βοηθήσει τόσο γιατί έχει το ίδιο ακριβώς προβλημα και πολλές φορές δεν θέλει καν να παίξει μαζί του.Τα πηγαίνω κάθε μέρα στις κούνιες , καλώ παιδάκια στο σπίτι αλλά αυτά δεν αντικαθιστούν το δομημένο σχολικό πλαίσιο.Λες και δεν φτάνει όλο αυτό που ζούμε; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ. Πρώτα από το κράτος και μετά απο εμάς σαν μονάδες. Δεν πειράζει ο θεός είναι μεγάλος κάτι θα γίνει δεν μπορεί.Σηκώνω μανίκια ώρα για δουλειά τώρα, τέλος, αρκετά κλαψούρησα! Καλημέρα σας.

Σχόλια

Πρόβλημα εις διπλούν

Εικόνα Ρήνα
Καλη μου Μαρια, δυο πραγματα επεσημανα στην αναρτηση σου: το οτι ξυπνησε στραβα και τη συμπεριφορα των συγγενων. Λοιπον αυτο το στραβα το ειχαμε μεχρι περισυ με την εγγονη μου που ηταν 4,5 και φετος σταματησε τελειως. Βοηθησε η οργανωση του χρονου, ο πινακας αναρτησεων αλλα και το σχολειο οπου εισπραττει πολλη αγαπη [ιδιωτικο] απο παιδια και δασκαλα. Μια φορα στην αρχη της χρονιας εμαθα οτι ειπε στη ταξη οτι ολα τα παιδακια δεν ειναι ιδια, μερικα ειναι διαφορετικα και πρεπει να τα βοηθαμε και να τα αγαπαμε. Απο τοτε τα περισσοτερα παιδακια αποχαιρετουν την Ρηνουλα με αγκαλιες και φιλια και ενω στην αρχη αυτη δεν τα πλησιαζε, τωρα περιμενει η τρεχει κι αυτη. Αυτο βεβαια θ αλλαξει μεγαλωνοντας και επειδη ειναι και κοριτσι δεν μπορουμε να της πουμε να τα δειρει γιατι και η αγνοια μπορει να εχει δυσαρεστα αποτελεσματα. Η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να πλησιαζουμε τους εκπαιδευτικους και να τους φερνουμε στο φιλοτιμο, αλλιως αλλαγη. Ολα θα ειναι πιο δυσκολα αλλα τι ειναι ευκολο σ αυτη τη ζωη; Κανε το Σταυρο σου και προχωρα με πιστη και κανε τους να φανταζονται πως θα ηταν να βρισκονταν αυτοι στη θεση σου, με παραστατικοτητα... Το θεμα συγγενεις οντως ειναι εκνευριστικο κι ακανθωδες, απο ξερολιαση μεχρι σιγανες συζητησεις. Πες τους- εγω μια φορα σας ενημερωσα και περιμενω την κατανοηση σας, αν δεν μπορειτε καλυτερα μεινετε μακρυα- και τελος. Αλλιως γινεται πολυ ψυχοφθορο και ειναι το τελευταιο που χρειαζεσαι. Οι αλλαγες που θα βλεπεις στα παιδια θα ειναι εμφανεις και γρηγορες. Εσυ προσπαθησε να προσφερεις το καλυτερο και αστα τα υπολοιπα στο χρονο. Ειναι αληθεια οτι οι μαμαδες παιδιων με ιδιαιτεροτητες-πασης φυσεως- γινονται πιο σκληρες, αποτομες, διεκδικητικες, απολυτες. Αυτο συμβαινει γιατι εχουν συνηδειτοποιησει τι πρεπει να κανουν και πολλες φορες και πως να το κανουν. Δεν το βρισκω καθολου κακο αρκει να μην ικανοποιειται το δικο μας αισθημα περι δικαιου αλλα η καλυτερη προοπτικη των παιδιων. Το μυαλο μας δηλ πρεπει να γινει πιο εξυπνο και διεισδυτικο για χαρη τους. Τελος, σου λεω οτι σε σκεφτομαι και σενα και ολους τους γονεις και περιμενω οταν κατακατσει λιγο η τοση αδρεναλινη που σας κατακλυζει, να μας πεις ξανα τα νεα σας που να ειναι πιο ελπιδοφορα. Καλη Σαρακοστη.
like0

Καλημέρα Μαράκι!

Εικόνα Ελένη
Σήμερα είδα την ανάρτησή σου. Λυπάμαι πολύ που δεν την είδα χθες... Αυτό το "στραβά ξυπνήσαμε σήμερα", πόσες φορές μας έχει συμβεί... Σχεδόν κάθε μέρα το παιδί ξυπνάει στραβά. Ο στόχος μας είναι να το πάρουμε με το καλό, να του φτιάξουμε τη διάθεση για να πάει σχολείο, αλλά και να μην το ρίξουμε στη σαχλαμάρα και του γίνει το μυαλό πουρές (όπως λέω χαρακτηριστικά). Τις περισσότερες φορές το πετυχαίνουμε, άλλες όχι, και το στέλνουμε στο σχολείο μπουρλότο, ή τελείως ανίκανο να συγκεντρωθεί. Είναι σημαντικό να υπάρχει οπτικοποιημένο πρόγραμμα για την πρωινή ετοιμασία. Εμείς δεν έχουμε, γιατί δεν θα μπορούσαμε (για άλλους λόγους, ας μην αναφερθώ τόωρα σε αυτούς) να το εφαρμόσουμε. Αλλά βοηθάει πολύ,έχω ακούσει. Για το σχολείο, τι να σου πω... Τα παιδιά με ΔΑΔ, εφόσον έχουν καλό νοητικό δυναμικό, θέλουν γενικό σχολείο με παράλληλη στήριξη. Γιατί δεν απεθύνεσαι στο ΚΕΔΔΥ; Αφενός, εκείνοι θα σου δώσουν την παράλληλη στήριξη. Θα μου πεις, και που θα στην εγκρίνουν, θα έρθει; Εξαρτάται από τη σοβαρότητα τής κατάστασης του παιδιού. Κι εμένα μου την ενέκριναν, και δεν ήρθε ποτέ. Έβαλα ιδιωτική, γιατί για φέτος είχα να την πληρώσω. Του χρόνου δε θα μπορώ. Το άλλο που ίσως θα μπορούσε να κάνει το ΚΕΔΔΥ, θα ήταν ίσως (δεν ξέρω αν γίνεται, μία ιδέα λέω) να ορίσει να πάρουν το παιδί σου στα προνήπια χωρίς κλήρωση, λόγω της ομολογουμένως μεγάλης ανάγκης που υπάρχει να είναι το παιδί σ' ένα σχολικό περιβάλλον. Θα βοηθήσει και το ότι και τα δύο σου παιδιά έχουν ΔΑΔ. Όπως μου έχει πει κι ένας δάσκαλος, τα σχολεία δεν είναι για τα παιδιά που τα βάζεις στον αυτόματο και πάνε, αλλά για κείνα που θέλουν βοήθεια. Μίλα και με το σύμβουλο ειδικής αγωγής της περιοχής σου, και με τη διεύθυνση ειδικής αγωγής του υπουργείου παιδείας (210 3442928-9). Ο σύμβουλος ειδικής αγωγής για την πρωτοβάθμια παιδεία της περιοχής μου είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος που με βοήθησε πολύ. Και οι υπάλληλοι της διεύθυνσης ειδικής αγωγής (με την κα Γκίκα έχω μιλήσει κυρίως) είναι πολύ εξυπηρετικές. Δοκίμασε να τους μιλήσεις μήπως κι έχουν να σου προτείνουν κάτι. Για μένα, η παράλληλη στήριξη είναι απολύτως απαραίτητη. Αν πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σ' αυτή και τις συνεδρίες, να διαλέξεις την παράλληλη. Εξασφαλίζει το ότι το σχολικό περιβάλλον δε θα γίνει εφιάλτης για το παιδί σου. Και συγχρόνως μπορεί να υποκαταστήσει και τη δουλειά που γίνεται σε κάποιες συνεδρίες, κυρίως αυτές των κοινωνικών δεξιοτήτων διότι γίνεται επί τόπου αντιμετώπιση των θεμάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά μας, στο σχολείο. Ξέρω ότι είναι αποκαρδιωτικό όταν τα παιδιά έχουν μια κακή μέρα. Τέτοιες μέρες, εγώ τσακώνομαι με τον άντρα μου, δεν αποδίδω στη δουλειά μου και στις πολύ άσχημες μέρες τα βάζω και με το παιδί μου, χειροτερεύοντας την κατάστασή του. Θέλει ψυχραιμία. Τη μία μέρα θα είναι έτσι και την άλλη αλλιώς. Τι να κάνουμε, τα παιδιά μας δεν είναι απ΄ αυτά που μπορείς να βάλεις στον αυτόματο... Όσο για τους συγγενείς (που είχες αναφερθεί σε άλλη ανάρτησή σου), εγώ δεν έχω πει τίποτα, παρά μόνο σε αυτούς που μας αγαπάνε και είναι και αυτοί οι οποίοι μπορούν ν’ ασχολούνται με το παιδί. Ξαδερφάκια δεν έχουμε. Για τη διάσπαση προσοχής ξέρουν όλοι όσοι τον ξέρουν, διότι είναι πολύ εμφανές. Για τα υπόλοιπα δε λέω τίποτα. Δεν υπάρχει λόγος. Και για ψυχολογική υποστήριξη στρέφομαι στους ανθρώπους που μας αγαπάνε (που έλεγα πριν) ή σε ανθρώπους που ξέρω ότι μας καταλαβαίνουν (εσάς). Υπομονή. Ελπίζω σήμερα να είναι μία καλή μέρα!
like0

Σε ευχαριστώ

Εικόνα Μαριαλεξ
Σε ευχαριστώ πολύ καταρχην για τις πληροφορίες αλλά και για την συμπαράσταση.Είναι πολύ σημαντικό για μένα να ξέρω ότι κάποιος με καταλαβαίνει, κυρίως το ότι ακούει και ξέρει ότι δεν είμαι υπερβολική και τρελλή.Σε ευχαριστώ που νοιάζεσαι!
like0

Νοιώθω καλύτερα

Εικόνα Μαριαλεξ
Ευχαριστώ πολύ Ρήνα.Νοιώθω πραγματικά καλύτερα διαβαζοντας τις αναρτήσεις σου πάντα είτε απευθύνονται σε εμένα είτε όχι.Διακρίνω μια ηρεμία στο λόγο σου και μου τη μεταδίδεις κιόλας.Τελικά οι δυσκολίες δεν κάνουν τους ανθρώπους μόνο πιο καλούς αλλά και πιο σοφούς.Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.
like0

Αγαπητή μου μαριαλεξ μας γράφεις ότι…

Εικόνα moysys
Αγαπητή μου μαριαλεξ μας γράφεις ότι... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ. Πρώτα από το κράτος και μετά απο εμάς σαν μονάδες. Δεν πειράζει ο θεός είναι μεγάλος κάτι θα γίνει δεν μπορεί.Σηκώνω μανίκια ώρα για δουλειά τώρα, τέλος, αρκετά κλαψούρησα! Καλημέρα σας. Όπως το λες είναι (ο θεός είναι μεγάλος !!!! ) μην ξεχνάς ότι όσο θα υπάρχουν άνθρωποι κάπου θα υπάρχει και η ΑΝΘΡΩΠΙΑ , και το ΦΙΛΟΤΙΜΟ !! και ο θεός θα του τα παρουσιάσει !!! Με σεβασμό και εκτίμηση, ΜΩΥΣΗΣ
like1

Συν Αθηνά και χείρα κίνει....

Εικόνα Paletacat
Εγώ θα σου έλεγα να αρχίσεις από μια γνωμάτευση που να λέει ότι το παιδί χρειάζεται οπωσδήποτε να πάει στο δημόσιο νηπιαγωγείο για την κοινωνικοποίησή του. Κι αυτό πρέπει να είναι υπογεγραμμένο από κάποιον αναπτυξιολόγο ή παιδοψυχίατρο. Μετά θα πάς στην Πρωτοβάθμια της περιοχής σου στον Σύμβουλο Ειδικής αγωγής και στον Διευθυντή αν χρειαστεί και θα απαιτήσεις να γραφτεί το παιδί στον κοντινότερο νηπιαγωγείο, δεδομένου ότι η φοίτησή του αποτελεί μέρος της θεραπείας του. Και στο ΚΕΔΔΥ θα ήταν χρήσιμο να πας, αν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι θα σου δώσουν γνωμάτευση για κανονικό νηπιαγωγείο. Για παράλληλη στήριξη δεν ξέρω. Νομίζω ότι δίνουν μόνο για αυτισμό-ΔΑΔ. Αν υπάρχει και τμήμα ένταξης στο νηπιαγωγείο ακόμα καλύτερα. Στο μεταξύ έχεις ένα καλοκαίρι μπροστά σου να δουλέψεις με την τουαλέτα. Δεν ξέρω αν δουλεύεις. Αν όχι και αν δεν καταφέρεις να πηγαίνει τουαλέτα μέχρι τότε, θα πεις ότι θα έρχεσαι να τον αλλάζεις αν χρειαστεί. Η μακρόχρονη και ....πονεμένη εμπειρία μου λέει 'καλύτερα να σε φοβούνται παρά να σε λυπούνται'.....
like1

Διάβασα στο σχόλιό σας για την κα Γκίκα

Εικόνα margarita1975
Διαβασα στο σχολιο σας για την κα Γκικα.μηπως αναφερεστε στην περιοχη του μοσχατου; αν ναι θα ηθελα να μου πειτε το ονομα του συμβουλου της ειδικης αγωγης εκει.θα στειλω τον γιο μου στο νηπιο του χρονου ο οποιος εχει διαγνωση δαδ και δεν ξερω απο που να ενημερωθω για τα τμηματα ενταξης της περιοχης.σας ευχαριστω πολυ
like0

Διεύθυνση ειδικής αγωγής

Εικόνα Ελένη
Η κα Γκίκα ανήκει στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας. Είδα το ονομά της σε μία εγκύκλιο για την παράλληλη στήριξη κι έτσι την πήρα τηλέφωνο για κάτι διευκρινίσεις. Είναι εξαιρετική. Αλλά και όσοι έχω μιλήσει από τη διεύθυνση αυτή είναι πολύ καλοί. Όχι, δε μένω Μοσχάτο, οπότε δεν έχουμε τον ίδιο σύμβουλο ειδικής αγωγής. Δε χάνετε όμως να δοκιμάσετε να μιλήσετε στον δικό σας. Ψάχνοντας στο internet βρήκα το σύνδεσμο http://dipe-a-athin.att.sch.gr/html/symboulos_eidikis.html στον οποίο αναφέρονται πολλά χρήσιμα πράγματα, μεταξύ άλλων και η σχετική νομοθεσία. Έχει και τηλέφωνα επικοινωνίας. Εκεί σίγουρα θα μπορέσετε να βρείτε ποιός είναι ο αρμόδιος για την περιοχή σας! Ωστόσο, αυτό που συνηθίζεται στα παιδιά με ΔΑΔ δεν είναι η ένταξή τους σε τμήμα ένταξης, αλλά στο πρόγραμμα παράλληλης στήριξης, μιας και τα προβλήματά τους δεν είναι μαθησιακά, αλλά κυρίως στις κοινωνικές δεξιότητες και την προσοχή. Έχετε μιλήσει με τους ειδικούς που παρακολουθούν το παιδί σας να σας συμβουλέψουν;
like0

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες

Εικόνα margarita1975
Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις πληροφοριες! Περιμενουμε τα ΚΕΔΔΥ να δουν τον μικρο και να μας πουν. Προς το παρον ειναι στο προνηπιο με παραλληλη στηριξη και τα παει μια χαρα. Ευχομαι να μας δουν εγκαιρως για να ξερουμε τι θα κανουμε.. και παλι χιλια ευχαριστω!
like0
Διαφήμιση — Ζητήστε προσφορά

Ψηφιακό Γραφείο ® NOESI.gr | Τι είναι και πώς λειτουργεί;

Εικόνα NOESI.gr

Ψηφιακό Γραφείο ® NOESI.gr.Το Ψηφιακό Γραφείο ® NOESI.gr βασίζονται σε μία διαδικτυακή πλατφόρμα τηλεργασίας, προσαρμοσμένη στον τομέα της υγείας και της εκπαίδευσης. Η πλατφόρμα παρέχει πρόσβαση σε εργαλεία που λειτουργούν εξ αποστάσεως, μέσω internet. Το Ψηφιακό Γραφείο μπορεί να συνδέεται και να υποστηρίζεται από τη Γραμματεία του NOESI.gr, ώστε να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέο υλικό. Παρέχεται με την τεχνική υποστήριξη της Google.

Εφαρμογές του Ψηφιακού Γραφείου από το NOESI.gr.

Εικόνα συνδέσμου προς επίσκεψη.​ Μάθετε περισσότερα.

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.