Παιδεία και Νόμος
Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη για την συμπαράσταση στο θέμα του σχολείου και των προβλημάτων που αντιμετωπίζω και θέλω να σας ενημερώσω πως τελικά η απόφαση μου έχει ως εξής: ως μάνα αλλά και ως πολίτης αυτού του κράτους έπραξα το αυτονόητο και βρήκα τι λέει ο νόμος και θα θελα να τον γνωστοποιήσω σε όλα τα μέλη, διότι οι περισσότεροι από μας καταπίνουμε το παραμύθι που μας λένε και στο τέλος αναγκαζόμαστε είτε να φαρμακώνουμε την ψυχούλα των παιδιών μας ακολουθώντας τα βίτσια τους είτε αναγκαζόμαστε να απομακρύνουμε τα παιδιά μας από το συγκεκριμένο σχολείο ψάχνοντας σε άλλο σχολείο ή στον ιδιωτικό τομέα...
Για διαβάστε λοιπόν τα παρακάτω και ανοίξτε τα μάτια σας:
Όποτε διαβάζοντας όλα αυτά όπως καταλαβαίνετε με έκαναν να θυμώσω ακόμα παραπάνω διότι όχι μόνο περάσαμε μια ιδιαίτερα στρεσογόνο κατάσταση αλλά και γιατί αυτοί οι άνθρωποι όχι μόνο είναι παραβάτες του νόμου αλλά και καθώς επίσης δεν αξίζει να λέγονται δια-παιδαγωγοί και να διοικούν τέτοιες θέσεις. Αποφάσισα λοιπόν όχι μόνο να συνεχίσω το παιδί μου στο ίδιο σχολείο αλλά και να κάνω ότι περνά από το χέρι μου να φύγουν αυτοί οι άνθρωποι από αυτές τις θέσεις διότι μπορεί και άλλο παιδάκι να περάσει από την ίδια κατάσταση και να μην γνωρίζουν οι γονείς του τα δικαιώματα τους διότι έχουν και το θράσος να είναι και ψεύτες διαβάζοντας τα κομμάτια του νόμου που βολεύουν μόνο αυτούς...δεν ξέρω βέβαια το αποτέλεσμα όλως αυτών των πράξεων... αλλά αν κάθε γονιός καταθέτει τα όπλα και αφήνει τέτοιους ανθρώπους να μην επωμίζονται τις συνέπειες των πράξεων τους είναι σαν οι ίδιοι οι γονείς να βοηθάμε να διαιωνίζεται αυτο το χάος και να μην μπορούμε τελικά ποτέ να βάλουμε ένα λιθαράκι στην ευδόκιμα αυτού του τόπου.
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Α΄
Μητροπόλεως 15
10185 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες : Θεόδωρος Γούπος
Ρήγας Γεωργακόπουλος
Τηλέφωνο: 210.32.38.380
210.32.38.523
Fax: 210.32.38.580
E- mail: spudonpe@ypepth.gr
Να διατηρηθεί μέχρι
Βαθμός ασφαλείας
Αθήνα, 5 - 9 - 2006
Αριθ. Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
Φ.3 / 823 / 88155 / Γ1
...
Παράγραφος 24: Αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες Μέρος του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι και η Ειδική Αγωγή, η οποία και λειτουργεί υποστηρικτικά και στηρίζει τη Γενική Αγωγή, προσφέροντας τις υπηρεσίες της στα άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες. Ένας σημαντικός αριθμός των παιδιών αυτών φοιτά ήδη στα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία καθώς και στα Τμήματα Ένταξης. Υπάρχει όμως και ένας σημαντικός αριθμός επίσης μαθητών που βρίσκεται διάσπαρτος στα σχολεία της Γενικής Αγωγής και χρήζει ειδικής εκπαιδευτικής προσέγγισης και αντιμετώπισης. Τέτοιοι μαθητές είναι όσοι παρουσιάζουν ανωριμότητα, δυσκολίες μάθησης, αισθητηριακές αναπηρίες, διαταρακτική συμπεριφορά, συναισθηματικές διαταραχές, άρνηση σχολείου κ.λ.π. και τις περισσότερες φορές, δυστυχώς, περιθωριοποιούνται και παραμένουν απλά θεατές της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Για την ομαλή ένταξη όλων αυτών των μαθητών θα πρέπει να ευαισθητοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί και να αξιοποιήσουν όλους τους θεσμούς που έχει θεσπίσει η Πολιτεία, όπως τους Σχολικούς Συμβούλους της Γενικής και κυρίως της Ειδικής Αγωγής, προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, αλλά και τις σχετικά 9 νεοϊδρυθείσες υπηρεσίες (ΚΔΑΥ), προς όφελος των μαθητών και των οικογενειών τους. Συνεπώς, κρίνεται σκόπιμο να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, ώστε όταν κατά την εκτίμησή τους κάποιος μαθητής παρουσιάζει κάποια από τα στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω, σε συνεργασία με το Διευθυντή του Σχολείου να καλούν το Σχολικό Σύμβουλο της περιοχής τους για να τον συμβουλευτούν και να καταρτίσουν από κοινού ένα πρόγραμμα αντιμετώπισης βραχύχρονης διάρκειας. Αν όμως κατά την εκτίμησή τους οι δυσκολίες παραμένουν, μπορούν να απευθυνθούν στο Σχολικό Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής, για να ζητήσουν τη συνδρομή του. Αν κατά την εκτίμηση του Σχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής υπάρχουν ενδείξεις για σοβαρή διαταραχή, τότε και μόνο τότε σε συνεργασία με τους γονείς μπορούν να παραπεμφθούν οι μαθητές στα ΚΔΑΥ, για Διάγνωση και Αξιολόγηση. Καλό είναι, λοιπόν, να αποφεύγονται οι παραπομπές στα ΚΔΑΥ για περιπτώσεις οι οποίες μπορούν να αντιμετωπιστούν στα Σχολεία, και το ΚΔΑΥ να θεωρείται ως το έσχατο μέσο Διάγνωσης – Αξιολόγησης.
...
Παράγραφος 25: Αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας Στόχο μείζονος προτεραιότητας του σημερινού σχολείου πρέπει να αποτελεί η αποτελεσματική αντιμετώπιση με παιδαγωγικά και διδακτικά μέσα της σχολικής αποτυχίας. Η σχολική αποτυχία, εάν δεν καταπολεμηθεί μεθοδικά και σχεδιασμένα, οδηγεί συνήθως στη μαθησιακή περιθωριοποίηση και στη συνέχεια στον κοινωνικό αποκλεισμό. Σημαντική συνιστώσα στην αναβάθμιση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου είναι η προσπάθεια ένταξης όλων των μαθητών, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές τους, στην ομάδα της σχολικής τάξης και του σχολείου, εξασφαλίζοντας παράλληλα τα κατάλληλα μέσα για την ισότητα ευκαιριών μάθησης και της σχολικής προόδου σε όλους. Με αυτή τη φιλοσοφία, όπου πλεονάζουν διδακτικές ώρες σε μια σχολική μονάδα, αυτές μπορούν να διατεθούν για την κατάρτιση και εφαρμογή προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Προς τούτο ο Διευθυντής του σχολείου με την προηγούμενη σύμφωνη γνώμη του Σχολικού Συμβούλου, καταρτίζει πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, στο οποίο φαίνονται η ημέρα, η διδακτική ώρα και η τάξη από την οποία προέρχεται ο μαθητής στον οποίο παρέχεται η ενισχυτική διδασκαλία. Το πρόγραμμα αυτό υποβάλλεται στην αρχή κάθε διδακτικού τριμήνου (εφόσον υπάρχουν κάποιες αλλαγές σε αυτό) στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο προς έγκριση. Αντίγραφο επικυρωμένο κοινοποιείται και στον οικείο Προϊστάμενο ή Διευθυντή Εκπαίδευσης.
...
Παράγραφος 26: Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση Με την καλή οργάνωση και λειτουργία των σχολείων και της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα μπορέσουμε να απαντήσουμε με επιτυχία στις νέες προκλήσεις και απαιτήσεις της εκπαίδευσης και να δημιουργήσουμε τις απαραίτητες προϋποθέσεις για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, για την εμπέδωση κλίματος αμοιβαίας κατανόησης και εμπιστοσύνης καθώς και για την πρόληψη της δημιουργίας φαινομένων ρατσισμού, ξενοφοβίας και προκαταλήψεων σε τοπικό και εθνικό 10 επίπεδο.
Όποτε διαβάζοντας όλα αυτά όπως καταλαβαίνετε με έκαναν να θυμώσω ακόμα παραπάνω διότι όχι μόνο περάσαμε μια ιδιαίτερα στρεσογόνο κατάσταση αλλά και γιατί αυτοί οι άνθρωποι όχι μόνο είναι παραβάτες του νόμου αλλά και καθώς επίσης δεν αξίζει να λέγονται δια-παιδαγωγοί και να διοικούν τέτοιες θέσεις. Αποφάσισα λοιπόν όχι μόνο να συνεχίσω το παιδί μου στο ίδιο σχολείο αλλά και να κάνω ότι περνά από το χέρι μου να φύγουν αυτοί οι άνθρωποι από αυτές τις θέσεις διότι μπορεί και άλλο παιδάκι να περάσει από την ίδια κατάσταση και να μην γνωρίζουν οι γονείς του τα δικαιώματα τους διότι έχουν και το θράσος να είναι και ψεύτες διαβάζοντας τα κομμάτια του νόμου που βολεύουν μόνο αυτούς...δεν ξέρω βέβαια το αποτέλεσμα όλως αυτών των πράξεων... αλλά αν κάθε γονιός καταθέτει τα όπλα και αφήνει τέτοιους ανθρώπους να μην επωμίζονται τις συνέπειες των πράξεων τους είναι σαν οι ίδιοι οι γονείς να βοηθάμε να διαιωνίζεται αυτο το χάος και να μην μπορούμε τελικά ποτέ να βάλουμε ένα λιθαράκι στην ευδόκιμα αυτού του τόπου.
Σχόλια
Καλά κάνεις και τα γράφεις
Μπράβο
Είσαι Μάνα-Ελληνίδα! Συγχαρητήρια
Αγαπητέ φίλε Στέργιο
Όρισε η ψυχή και το μυαλό μου!
Καλημέρα
ΔΑΔ
Kαλή συνέχεια...
Μπραβο Καρι για το κουράγιο
Προς kari