Παιδεία και Νόμος

Εικόνα Kari
Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη για την συμπαράσταση στο θέμα του σχολείου και των προβλημάτων που αντιμετωπίζω και θέλω να σας ενημερώσω πως τελικά η απόφαση μου έχει ως εξής: ως μάνα αλλά και ως πολίτης αυτού του κράτους έπραξα το αυτονόητο και βρήκα τι λέει ο νόμος και θα θελα να τον γνωστοποιήσω σε όλα τα μέλη, διότι οι περισσότεροι από μας καταπίνουμε το παραμύθι που μας λένε και στο τέλος αναγκαζόμαστε είτε να φαρμακώνουμε την ψυχούλα των παιδιών μας ακολουθώντας τα βίτσια τους είτε αναγκαζόμαστε να απομακρύνουμε τα παιδιά μας από το συγκεκριμένο σχολείο ψάχνοντας σε άλλο σχολείο ή στον ιδιωτικό τομέα... Για διαβάστε λοιπόν τα παρακάτω και ανοίξτε τα μάτια σας:
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε. ΤΜΗΜΑ Α΄ Μητροπόλεως 15 10185 ΑΘΗΝΑ Πληροφορίες : Θεόδωρος Γούπος Ρήγας Γεωργακόπουλος Τηλέφωνο: 210.32.38.380 210.32.38.523 Fax: 210.32.38.580 E- mail: spudonpe@ypepth.gr Να διατηρηθεί μέχρι Βαθμός ασφαλείας Αθήνα, 5 - 9 - 2006 Αριθ. Πρωτ. Βαθμός Προτερ. Φ.3 / 823 / 88155 / Γ1
    ...

    Παράγραφος 24: Αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες Μέρος του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι και η Ειδική Αγωγή, η οποία και λειτουργεί υποστηρικτικά και στηρίζει τη Γενική Αγωγή, προσφέροντας τις υπηρεσίες της στα άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες. Ένας σημαντικός αριθμός των παιδιών αυτών φοιτά ήδη στα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία καθώς και στα Τμήματα Ένταξης. Υπάρχει όμως και ένας σημαντικός αριθμός επίσης μαθητών που βρίσκεται διάσπαρτος στα σχολεία της Γενικής Αγωγής και χρήζει ειδικής εκπαιδευτικής προσέγγισης και αντιμετώπισης. Τέτοιοι μαθητές είναι όσοι παρουσιάζουν ανωριμότητα, δυσκολίες μάθησης, αισθητηριακές αναπηρίες, διαταρακτική συμπεριφορά, συναισθηματικές διαταραχές, άρνηση σχολείου κ.λ.π. και τις περισσότερες φορές, δυστυχώς, περιθωριοποιούνται και παραμένουν απλά θεατές της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Για την ομαλή ένταξη όλων αυτών των μαθητών θα πρέπει να ευαισθητοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί και να αξιοποιήσουν όλους τους θεσμούς που έχει θεσπίσει η Πολιτεία, όπως τους Σχολικούς Συμβούλους της Γενικής και κυρίως της Ειδικής Αγωγής, προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, αλλά και τις σχετικά 9 νεοϊδρυθείσες υπηρεσίες (ΚΔΑΥ), προς όφελος των μαθητών και των οικογενειών τους. Συνεπώς, κρίνεται σκόπιμο να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, ώστε όταν κατά την εκτίμησή τους κάποιος μαθητής παρουσιάζει κάποια από τα στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω, σε συνεργασία με το Διευθυντή του Σχολείου να καλούν το Σχολικό Σύμβουλο της περιοχής τους για να τον συμβουλευτούν και να καταρτίσουν από κοινού ένα πρόγραμμα αντιμετώπισης βραχύχρονης διάρκειας. Αν όμως κατά την εκτίμησή τους οι δυσκολίες παραμένουν, μπορούν να απευθυνθούν στο Σχολικό Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής, για να ζητήσουν τη συνδρομή του. Αν κατά την εκτίμηση του Σχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής υπάρχουν ενδείξεις για σοβαρή διαταραχή, τότε και μόνο τότε σε συνεργασία με τους γονείς μπορούν να παραπεμφθούν οι μαθητές στα ΚΔΑΥ, για Διάγνωση και Αξιολόγηση. Καλό είναι, λοιπόν, να αποφεύγονται οι παραπομπές στα ΚΔΑΥ για περιπτώσεις οι οποίες μπορούν να αντιμετωπιστούν στα Σχολεία, και το ΚΔΑΥ να θεωρείται ως το έσχατο μέσο Διάγνωσης – Αξιολόγησης.
    ...
    Παράγραφος 25: Αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας Στόχο μείζονος προτεραιότητας του σημερινού σχολείου πρέπει να αποτελεί η αποτελεσματική αντιμετώπιση με παιδαγωγικά και διδακτικά μέσα της σχολικής αποτυχίας. Η σχολική αποτυχία, εάν δεν καταπολεμηθεί μεθοδικά και σχεδιασμένα, οδηγεί συνήθως στη μαθησιακή περιθωριοποίηση και στη συνέχεια στον κοινωνικό αποκλεισμό. Σημαντική συνιστώσα στην αναβάθμιση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου είναι η προσπάθεια ένταξης όλων των μαθητών, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές τους, στην ομάδα της σχολικής τάξης και του σχολείου, εξασφαλίζοντας παράλληλα τα κατάλληλα μέσα για την ισότητα ευκαιριών μάθησης και της σχολικής προόδου σε όλους. Με αυτή τη φιλοσοφία, όπου πλεονάζουν διδακτικές ώρες σε μια σχολική μονάδα, αυτές μπορούν να διατεθούν για την κατάρτιση και εφαρμογή προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Προς τούτο ο Διευθυντής του σχολείου με την προηγούμενη σύμφωνη γνώμη του Σχολικού Συμβούλου, καταρτίζει πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, στο οποίο φαίνονται η ημέρα, η διδακτική ώρα και η τάξη από την οποία προέρχεται ο μαθητής στον οποίο παρέχεται η ενισχυτική διδασκαλία. Το πρόγραμμα αυτό υποβάλλεται στην αρχή κάθε διδακτικού τριμήνου (εφόσον υπάρχουν κάποιες αλλαγές σε αυτό) στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο προς έγκριση. Αντίγραφο επικυρωμένο κοινοποιείται και στον οικείο Προϊστάμενο ή Διευθυντή Εκπαίδευσης.
    ...
    Παράγραφος 26: Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση Με την καλή οργάνωση και λειτουργία των σχολείων και της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα μπορέσουμε να απαντήσουμε με επιτυχία στις νέες προκλήσεις και απαιτήσεις της εκπαίδευσης και να δημιουργήσουμε τις απαραίτητες προϋποθέσεις για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, για την εμπέδωση κλίματος αμοιβαίας κατανόησης και εμπιστοσύνης καθώς και για την πρόληψη της δημιουργίας φαινομένων ρατσισμού, ξενοφοβίας και προκαταλήψεων σε τοπικό και εθνικό 10 επίπεδο.

Όποτε διαβάζοντας όλα αυτά όπως καταλαβαίνετε με έκαναν να θυμώσω ακόμα παραπάνω διότι όχι μόνο περάσαμε μια ιδιαίτερα στρεσογόνο κατάσταση αλλά και γιατί αυτοί οι άνθρωποι όχι μόνο είναι παραβάτες του νόμου αλλά και καθώς επίσης δεν αξίζει να λέγονται δια-παιδαγωγοί και να διοικούν τέτοιες θέσεις. Αποφάσισα λοιπόν όχι μόνο να συνεχίσω το παιδί μου στο ίδιο σχολείο αλλά και να κάνω ότι περνά από το χέρι μου να φύγουν αυτοί οι άνθρωποι από αυτές τις θέσεις διότι μπορεί και άλλο παιδάκι να περάσει από την ίδια κατάσταση και να μην γνωρίζουν οι γονείς του τα δικαιώματα τους διότι έχουν και το θράσος να είναι και ψεύτες διαβάζοντας τα κομμάτια του νόμου που βολεύουν μόνο αυτούς...δεν ξέρω βέβαια το αποτέλεσμα όλως αυτών των πράξεων... αλλά αν κάθε γονιός καταθέτει τα όπλα και αφήνει τέτοιους ανθρώπους να μην επωμίζονται τις συνέπειες των πράξεων τους είναι σαν οι ίδιοι οι γονείς να βοηθάμε να διαιωνίζεται αυτο το χάος και να μην μπορούμε τελικά ποτέ να βάλουμε ένα λιθαράκι στην ευδόκιμα αυτού του τόπου.

Σχόλια

Καλά κάνεις και τα γράφεις

Εικόνα Γιάννη Πίμπας
Καλά κάνεις και τα γράφεις αυτά γιατί η ενημέρωση χρειάζεται και απαιτείται για να μην επαναλαμβάνονται τέτοια φαινόμενα. Καλή δύναμη και υπομονή, δυστυχώς αυτά μπορώ να πω μόνο και να ευχηθώ.... Φιλικά, Γιάννης
like3

Μπράβο

Εικόνα Soula
ΜΠΡΑΒΟ, κάρι. Αυτό θα είναι χρήσιμο σε όλους μας. Βγάλε ένα αντίγραφο και δώστο στην διευθύντρια μήπως θυμηθεί τους όρκους που έδινε όταν έπαιρνε το δίπλωμά της. Μερικές φορές στην Ελλάδα ένα ταρακούνημα είναι αυτό που κάνει τους άλλους πολύ ευγενικούς και εξυπηρετικούς απέναντί μας. Ας μην ξεχνούν δεν είμαστε άνθρωποι ενός κατώτερου Θεού αλλά του ίδιου Θεού. Μ Π Ρ Α Β Ο!!!!!!!!!!!!! Σούλα
like2

Είσαι Μάνα-Ελληνίδα! Συγχαρητήρια

Εικόνα sr
Κυρία Κari, Διάβασα όλες σας τις καταχωρήσεις με ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση καθώς έχω κι εγώ μια μοναχοκόρη 7 ετών με ψυχοκινητική καθυστέρηση κατά την κα Παπαβασιλείου του Νευρολογικού Παίδων Πεντέλης και/ή με νοητική καθυστέρηση κατά των πλέον πρόσφατων αξιολογήσεων από τους "ειδικούς". Εφέτος που έπρεπε να πάει το παιδί σχολείο βίωσα κι εγώ το ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ, του εκπαιδευτικού και ιατροπαιδαγωγικού μας συστήματος. Η εμπειρία μου απ' όλη την ιστορία είναι ότι κανένας δεν ξέρει όλους τους νόμους παρά μόνο αυτούς που τον συμφέρουν. Γι' αυτό κι εγώ έχει βάλει δικηγόρο να μου βρει όλη τη σχετική νομοθεσία (ασφαλιστικές παροχές, επιδόματα, φοροελαφρύνσεις, δικαίωμα αποκλειστικής δασκάλας κλπ). Eίμαι στη διάθεσή σας και μέσω e-mail για ο,τιδήποτε νομίζετε ότι μπορώ να σας παρέχω μέσα από την εμπειρία μου και την ενασχόλησή μου με το κράτος πρόνοιας που ζούμε. Μη διστάσετε να έρθετε σε επαφή. Έρχομαι στον τίτλο που έδωσα στο σχόλιό μου για να εκφράσω τον θαυμασμό μου στο πρόσωπό σας για τον αγώνα που δίνετε. Μόνο μια Ελληνίδα μάνα όπως εσείς μπορεί να προσφέρει στο παιδί της όσα εσείς προσφέρετε (ουσιαστικά τη ζωή σας όλη). Έχω νοιώσει κι εγώ τα συναισθήματα που κι εσείς νοιώθετε κατά διαστήματα. Την χαρά όταν βλέπω το προσωπάκι του αγγέλου μου χαρούμενο, την απογοήτευση και αγανάκτηση όταν πέφτω πάνω σε τοίχους γραφειοκρατίας και ανευθυνουπευθυνότητας των "αρμοδίων", την απόγνωση και το χάσιμο κάθε κουράγιου όταν βλέπω το παιδί μου να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και φτάνουν στιγμές που λέω "γιατί σε εμένα;". Αλλά πάντα βρίσκω τη δύναμη να συνεχίσω τον αγώνα μου όπως κι εσείς κι ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. Πιστεύω ότι αμφότεροι στο τέλος θα βγούμε νικητές με έπαθλό μας την ικανότητα των παιδιών μας να σταθούν αξιοπρεπώς στην κοινωνία μόνα τους όταν φτάσει εκείνος ο καιρός. Και πάλι πολλά συγχαρητήρια για τον Tιτάνιο αγώνα σας.
like2

Αγαπητέ φίλε Στέργιο

Εικόνα Kari
Αγαπητε φιλε Στέργιο, ομολογω με κανατε να δακρυσω με το σχολιο σας... Συγκινηθηκα πολυ απο την ευαισθησια σας να βοηθησετε και σας ευχαριστω μεσα απο την ψυχη μου. Σημερα μολις καταφερα να βρω μια νεα σχολικη στεγη για το παιδι μου, αν και ειναι ακομα πολυ αβεβαιη η ενταξη της διοτι αυτη τη στιγμη το παιδι μου εχει παθει μεγαλη διαταραχη και ειναι φανερη η πιεση που εχει δεχτει στην ψυχοκινιτικη της κατασταση. Αν χρειαστω καποια πληροφορια θα παρω το θαρρος να σας ενοχλησω καθως θα ηθελα να εχετε και εσεις το ιδιο απο την πλευρα σας... η αλληλεγγυη ειναι ευλογια!!! Να ξερετε πως το κοριτσακι σας θα υπαρχει καθημερινα στην προσευχη μου... Αυτο νομιζω πως τα λεει ολα!!! Συμβουλη μου ειναι εκτος απο τον δικηγορο σας, προσεγγισετε τον Επιτροπο του Συλλογου Γονεων και Κηδεμονων... Εγω βρηκα ενα αξιολογο ατομο εκει και με βοηθησε παρα πολυ, επισης μια χρυση συμβουλη που εχω να σας δωσω ειναι απευθυνθειτε στο "Συνηγορο του Πολιτη", σπανια εχουν χασει δικη που εχουν αναλαβει και γινεται αφιλοκερδώς, ειναι κρατικος μηχανισμος αντιστοιχος της "Προστασιας Καταναλωτή", προσπαθηστε να έρθετε σε επαφη μαζι τους και πιστεψτε με θα σας βοηθησουν πολυ εκτος και αν πεσετε παλι σε καμια εξαιρεση. Ο,τιδηποτε αλλο θελησετε ειμαι στη διαθεση σας.
like4

Όρισε η ψυχή και το μυαλό μου!

Εικόνα Kari
Σουλα μου ο σκοπος μου δεν ειναι μονο να της τριψω τον νομο στην μουρη αλλα και να κανω οτι μπορω ωστε να φυγει απο κεινη την θεση. Αν δεν ειναι αξια να κανει σωστα το λειτουργημα που την θεσπισε η πολιτεια πολυ καλα θα κανει να παει σπιτι της... κανενα παιδακι δεν αξιζει να περασει την ιδια ταλαιπωρια εξαιτιας τετοιων ανθρωπων. Το αποτελεσμα δεν το ξερω αλλα τουλαχιστον θα εχω την συνειδηση μου ησυχη πως επραξα τα δεοντα και προσπαθησα να κανω αυτο που η λογικη αλλα και η ψυχη μου οριζε. Αυτη τη στιγμη του παιδιου μου η συμπεριφορα ειναι ενα χρονο πισω οπως ηταν προ εργοθεραπειας! και ολα αυτα εξαιτιας καποιου που απλως δεν ηξερε οχι μονο το νομο αλλα ουτε και να κανει την δουλεια του
like4

Καλημέρα

Εικόνα sr
Καλημέρα σας. Αν μπορείτε να μου δώσετε κάποια στοιχεία (όνοματα και τηλέφωνα) για τους φορείς που αναφέρετε θα με βοηθούσατε πολύ. Σκοπός του σχολιασμού μου στο βιολόγιό σας δεν ήταν να σας κάνω να δακρύσετε για κανένα λόγο αλλά να χαμογελάσετε γιατί υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν και εκτιμούν τον αγώνα σας, κάτι που θα έχετε καταλάβει από την εμπειρία σας με το ΝΟΗΣΗ. Μην χάνετε τη δύναμή σας, δεν είστε μόνη σας.
like5

ΔΑΔ

Εικόνα z1x1p1
Θα θέλαμε τις συμβουλές σας. Είμαστε γονείς τριών αγοριών 17, 16 & 7 ετών. Ο τρίτος μας γιος από την ηλικία 2 1/2 χρονών έχει διάγνωση αυτισμού. Σε ηλικία 18 μηνών περπάτησε και 3 ½ χρονών μίλησε. Είχε πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης. Σήμερα 7 χρονών πηγαίνει στην πρώτη δημοτικού σε δημόσιο σχολείο (3 δημοτικό Μεταμόρφωσης Αττικής) με Τμήμα Ένταξης κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΔΑΥ Ν. Ιωνίας Αττικής. Ζητήσαμε από την δασκάλα του και τον διευθυντή του σχολείου να επιτρέψουν την παρέμβαση του ψυχολόγου του ψυχιάτρου και της εργοθεραπεύτριας του παιδιού το οποίο παρακολουθούν εδώ και τέσσερα χρόνια (ιδιώτες), ώστε να καταλάβουν αν υπάρχει πρόβλημα και να βοηθήσουν. Αυτοί όμως δεν δέχονται καμία παρέμβαση γιατί υπάρχει στο σχολείο δασκάλα ειδικής αγωγής και μας παραπέμπουν στον σχολικό σύμβουλο. Πριν δύο εβδομάδες είχαμε ζητήσει από το ΚΔΑΥ Ν. Ιωνίας να επικοινωνήσουν με το σχολείο και να μας ενημερώσουν για την πρόοδο του παιδιού. Ενώ προσπαθούμε μετά από δύο μήνες μάθημα να καταλάβουμε πως περνά το παιδί στο σχολείο, εδώ και τρεις μέρες άρχισε να κάνει τσίσα πάνω του να το κοροϊδεύουν τα παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι να τρέχει στο διάδρομο του σπιτιού και να κουνά τα χέρια όπως παλιά. Μετά από αυτό το γεγονός προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με το ΚΔΑΥ Ν. Ιωνίας αλλά δεν το καταφέραμε, γι΄ αυτό ξεκινήσαμε να στέλνουμε email για βοήθεια. Τι πρέπει να κάνουμε;;;; To παιδί κάνει εργοθεραπεία, αισθητηριακή ολοκλήρωση (έχει πρόβλημα με την λεπτή κινητικότητα), λογοθεραπεία, θεραπευτική ιππασία, ομαδικό παιχνίδι με γυμναστή ειδικής αγωγής και ομάδα με ειδικό παιδαγωγό. Επιπρόσθετα με το πρόγραμμα σπουδών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για μαθητές με αυτισμό θα πρέπει να εφαρμόζεται στο γενικό σχολείο από την δασκάλα και την γυμνάστρια του παιδιού ή μόνο από την δασκάλα ειδικής αγωγής. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.
like0

Kαλή συνέχεια...

Εικόνα Kari
Καταρχην να σας διευκρινίσω πως ειμαι απλως μια μητερα η οποια ακομα αναζητα τροπους για να βοηθησει το παιδι της στην ενταξη του στο σχολειο. Η γνωμη μου ειναι μετα απο οσα εχω διαβασει αλλα και απο αυτα που μου συνεβησαν το τελευταιο διαστημα πως το συστημα ειναι σαπιο και αυτη τη στιγμη τα παιδια μας ειναι ερμαιο στην κριση αλλα και στο χαρακτηρο του καθε υπαλληλου που ασχολειται με το θεμα της ειδικης αγωγης. Αυτο που ενοω ειναι πως αν βρειτε καποιον υπαλληλο που θελει να βοηθησει τοτε η λυση βρισκεται ειτε μας καλυπτει ο νομος ειτε οχι, το θεμα ειναι τι γινεται οταν ο υπαλληλος για καποιους λογους δεν θελει να βοηθησει; Ο νομος λεει πως γονεις, σχολικη συμβουλος και ΚΔΑΥ ειναι υποχρεωμενοι να βρουν τροπο να πηγαινει στο σχολειο, ειναι απαραιτητη η συνεργασια ολων τους ωστε το παιδι να τα καταφερει, το προβλημα στην δικη σας περιπτωση οι ανθρωποι που δουλευουν με το παιδι σας ειναι ιδιωτες και αυτο δεν βοηθαει καθολου διοτι υπαρχουν αυτοι που εχει διορισει το κρατος και νομιζω πως μονο αυτους αποδεχονται αλλα και στο γεγονος πως πολυ απλα δεν θελουν να βοηθησουν και σας στελνουν σαν βαλιτσακι απο τον ενα στον αλλο(απο την δασκαλα στο διευθυντη και απο το διευθυντη στα κδαυ και απο τα κδαυ στο σχολικο συμβουλο και φτου και απο την αρχη). Εγω αυτο που εκανα τελικα και βοηθηθηκα ειναι πως πηρα μια διαγνωση απο το ιατροπαιδαγωγικο(ψυχιατρικο νοσοκομειο)Θεσσαλονικης. Οταν πεις πως το παιδι σου παρουσιαζει προβλημα στο σχολειο και οτι τα πραγματα δεν πανε καλα, σου προτεινουν αν θες (εφοσον παρακολουθουν αυτοι το παιδι, εσυ βεβαια μπορεις να συνεχισεις να συνεργαζεσαι με τους δικους σας ανθρωπους) να στειλουν μια της ειδικης αγωγης ωστε να παρακολουθησει το παιδι σου πως τα παει και να δωσει συμβουλες στους δασκαλους και γενικοτερα να βοηθησουν το παιδι για οσο καιρο χρειαζεται ωστε να σταματησει να παρουσιαζει τα αρχικα συμπτωματα. Προσεξε ομως τωρα την διαφορα σε ολα αυτα, το ιατροπαιδαγωγικο ανηκει στο Υπουργειο Υγειας ενω οι σχολικοι συμβουλοι, ΚΔΑΥ, επιθεωρητες και ολο το αλλο το συναφι ανηκει στο Υπουργειο Παιδειας. Πως μεταφραζεται αυτο στην πραξη; Πολυ απλα!!! Πως απο την στιγμη που θα σε προτεινουν απο το ιατροπαιδαγωγικο να στειλουν ειδικη παιδαγωγο και εσυ δεχθεις ως γονεας κατι τετοιο πολυ απλα κανενας διευθυντης, κανενας δασκαλος, σχολικος συμβουλος και ολοι αυτοι του Υπουργειο Παιδειας δεν μπορουν να αντιλογησουν και να αρνηθουν, ειναι απλως υποχρεωμενοι να ακολουθησουν τους κανονισμους του ιατροπαιδαγωγικου, καλο ε; Επισης αν τελικα φτασει πολυ μακρια η ιστορια και καταληξετε σε ακροτητες μπορειτε να απευθυνθειτε στο συνηγορο του παιδιου (παραρτημα του συνηγορου του πολιτη). Αναλαμβανουν υποθεσεις δικαιου χωρις καμια οικονομικη επιβαρυνση διοτι ειναι κρατικος οργανισμος και σας λεω πως δεν υπαρχει υποθεση στην οποια να μην εχουν καταφερει το στοχο τους. Σας ευχομαι καλη τυχη με το αγγελουδι σας, ελπιζω να σας βοηθησα εστω και λιγο και οτιδηποτε αλλο νομιζετε πως θα μπορουσα να σας φανω χρησιμη παρακαλω να μην διστασετε να με ρωτησετε. Καλη συνεχεια...
like3

Μπραβο Καρι για το κουράγιο

Εικόνα ανώνυμο
Μπραβο Καρι για το κουράγιο σου και την ελπίδα που δίνεις σε όλους μας, όπως επίσης ευχαριστώ για τις υπέροχες πληροφορίες
like1

Προς kari

Εικόνα -Aναστασία
Καλημερα!Γνωριζετε καποιο συγκεκριμενο νομο,διαταξη κτλ. για αυτο που αναφερετε με το ιατροπαιδαγωγικο?εμεις πηραμε χαρτι απο ιατροπαιδαγωγικο απο 9/09/2008 για παραλληλη στηριξη,καναμε ολη τη διαδικασια με την πρωτοβαθμια,συμβουλο ειδικης αγωγης κ υπουργειο, αλλα δεν υλοποιηθηκε τπτ.Αντιθετως καταλαβα οτι το χαρτι απο ΚΕΔΔΥ εχει μεγαλυτερη ισχυ κ αφου περασαμε κ απο εκει πριν λιγο καιρο,πηραμε 2 διαφορετικες προτασεις μια για ειδικο νηπιαγωγειο(εμεση δλδ παραλληλη στηριξη,αφου στην περιοχη μας τετοια προταση κανανε μονο στο παιδι μας κ το ειδικο νηπιαγωγειο το οποιο φαινεται οτι υπαρχει,ουσιαστικα δεν λειτουργει αφου δεν εχουν διορισει ειδικη νηπιαγωγο)κ η 2η για ΤΕ με απαραιτητη προυποθεση το ΕΒΠ.οποτε τωρα περιμενουμε απαντηση για 3 διαφορετικα αιτηματα!κ σε επικοινωνια που εχω καθημερινα με τους αρμοδιους το μονο που πιστευω οτι θα καταφερουμε για φετος ειναι το ΕΒΠ για το ΤΕ.σχετικα με το συνηγορο του πολιτη που εχω επικοινωνησει μου ειπανε την παραλληλη δεν την καταφερε κανενας,ειχανε αρκετα αιτηματα,σταματανε ολα στο υπουργειο παιδειας ελλειψη πιστωσεων κτλ οποτε καλυτερα θα ηταν αν εκανα αιτηση για το θεμα του ειδικου νηπιαγωγειου.εξαλλου αυτο που χρειαζεται το παιδι ειναι μια νηπιαγωγος ειδικης αγωγης,ειτε μιλαμε για παραλληλη ειτε για ειδικο νηπιαγωγειο. αν γνωριζετε κατι συγκεκριμενο ,πιο χειροπιαστο,παρακαλω να με ενημερωσετε.περιμενω νεοτερα απο οποιον γνωριζει κατι σχετικο. ευχαριστω εκ των προτερων με εκτιμηση
like2

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.