Κανείς στο πουθενά;

Εικόνα Γλυκερία Καρύδη
Για μειωμένα δημοτικά τέλη και παράλληλη στήριξη. 1. Αν καποιος γνωριζει την διαδικασια με την οποια μπορω να διεκδικησω μειωμενα δημοτικα τελη λογω πολυτεκνιας και αναπηριας. Μπορω και μονη μου η πρεπει συλλογικα γιατι οταν το ανεφερα στους πολυτεκνους ουτε που ιδρωσε το αυτι τους μου ειπανε μαλιστα να παω μονη μου. 2.Εχω ανακαλυψει οτι ειναι αποθαρρυντικοι ως προς την παραλληλη στηριξη οταν ειναι να την πληρωνει το κρατος.Η συμβουλος της Αβαθμιας μου καθως και ο προισταμενος μου ειπανε να την διεκδικησω στηριζομενη στην πολυτεκνια. Εγω θα το παλεψω γιατι: 1. Το κρατος απο το οποιο φορολογουμαι θα πρεπει να λειτουργει και ως κρατος προνοιας. 2. Ειναι λαθος να μην αγωνιζομαστε γιατι θεωρουμε οτι δεν θα πετυχουμε κατι γιατι επαναπαυοντε ολοι. Παντως εγω θα στηριξω το παιδι με το να πληρωνω εγω την παραλληλη στηριξη αλλα αν εγριθει η δημοσια θα διεκδικησω τα χρηματα αναδρομικα.

Σχόλια

Παράλληλη στήριξη

Εικόνα -Aναστασία
Ελπίδα καλησπέρα!Ποιά διαδικασία ακολουθείς για την παράλληλη στήριξη που πληρώνει ο γονέας?Και ποιές ειδικότητες γίνονται αποδεκτές για τον ιδιώτη συνοδό?Αν μπορείς πες μου.. Ευχαριστώ
like3

Ιδιώτης συνοδός

Εικόνα Marian
Οι γονείς κάνουν αίτηση για τον ιδιώτη συνοδό στο σχολείο (πρέπει να υπογράφουν και οι δύο γονείς) μαζί με ένα βιογραφικό και το πτυχίο του. Τα χαρτιά αυτά μαζί με την έγκριση (απαιτείται η σύμφωνη γνώμη) του διευθυντή και του συλλόγου διδασκόντων στέλνονται στο υπουργείο για έγκριση. Ο συνοδός μπορεί να είναι ειδικός παιδαγωγός, ψυχολόγος, εργοθεραπευτής ή λογοθεραπευτής. Το υπουργείο εγκρίνει πάντα τον ιδιώτη συνοδό και εάν στην μέση της χρονιάς συμβεί κάποιο γεγονός (όπως να διοριστεί ο συνοδός) και χρειάζεται νέος συνοδός, απλά στέλνονται πάλι τα χαρτιά του νέου συνοδού για έγκριση.
like2

ΚΔΑΥ και Παράλληλη Στήριξη

Εικόνα Γλυκερία Καρύδη
1. Αν τα ΚΔΑΥ προτεινουν αλλο εκπαιδευτικο πλαισιο τι γινεται; 2. Αν δεν εχεις χαρτι των ΚΔΑΥ με την διαγνωση και προταση δεν μπορει να μπει σε σειρα η παραλληλη στηριξη;
like3

Το κερασάκι στην τούρτα!!!

Εικόνα Angela Papastavrou
Αυτό ειναι το κερασάκι στην τουρτα :"Τα χαρτιά αυτά μαζί με την έγκριση (απαιτείται η σύμφωνη γνώμη) του διευθυντή και του συλλόγου διδασκόντων " Διότι γνωριζω πολλές περιπτώσεις που ο διευθυντής και οι υπολοιποι δασκαλοι ΔΕΝ δεχονται και οι γονεις δεν μπορουν να κανουν τίποτα !!! Τους αναγκάζουν την επομενη σχολική χρονιά να ψαξουν για αλλο σχολειο και να ευφευρουν σεναρια για να βρουν ψευτικες διευθύνσεις κατοικιας γιατι ουτε η μεταγραφή δεν ειναι ευκολη υποθεση πλεον!!!
like2

Προς Angela

Εικόνα -Aναστασία
Πόσο δίκιο έχεις!!!Εμάς απλά μας έστειλαν σπίτι επειδή κάποιοι "ξεβολευόντουσαν" ,αν γινόταν δεκτή η παρουσία του ιδιώτη εργοθεραπευτή...Γνωρίζεις τί γίνεται στη περίπτωση που αναφέρεται ήδη,σχετικά με τη παράλληλη στήριξη κ τη πρόταση απο ΚΕΔΔΥ?Εμείς πέρυσι κάναμε ένα αίτημα για παράλληλη με χαρτί από ιατροπαιδαγωγικό κέντρο δημόσιου νοσοκομείου,ένα για τμήμα ένταξης με ΕΒΠ βάση πρότασης από ΚΕΔΔΥ κ ένα για ιδιώτη συνοδό το οποίο όπως προείπα δεν έγινε ουσιαστικά ποτέ,γιατί μία τους έφταιγε η ειδικότητα του συνοδού,μία το ένα,μία το άλλο...καταλαβαινετε.Νομίζω ότι αυτός ίσως είναι ο τρόπος όταν το ΚΕΔΔΥ δεν προτείνει παράλληλη,δλδ να πάρεις χαρτί από ιατροπαιδαγωγικό..Όπως κ να΄χει εμείς δεν καταφέραμε τπτ πέρυσι.Και φυσικά το πιο σημαντικό είναι το τι θα βοηθήσει πραγματικά το παιδί κ όχι το τι αρέσει ή τι εξυπηρετεί τους γονείς!Γιατί καμιά φορά ίσως και να βγαίνει ο θύμος μας μέσα από αυτές τις διαδικασίες και τελικά ξεχνάμε την ουσία! Κάτι ακόμη..γνωρίζεις μήπως πώς κάποιος με ταμείο δημοσίου παίρνει το επίδομα ΒΝΚ?Μπορεί να πάει σε κέντρο παιδοψυχικής υγιεινής ΙΚΑ?κ μετά να περάσει αβάθμια για το προνοιακό?Αν ξέρει κάποιος ας μου πει,για να ενημερώσω μία μαμά. Ευχαριστω πολύ!!!
like5

Το θέμα ξέρετε ποιο είναι;

Εικόνα Γλυκερία Καρύδη
Το θεμα ξερετε ποιο ειναι; Εμας μας δεχονται και η διευθυντρια και ο Συλλογος Διδασκοντων και η συμβουλος μου ειπε οτι θα υπογραψει το χαρτι και μαλιστα με προετρεψε να ζητησω παραλληλη στηριξη αλλα οπως μου ειπε πρεπει να εχει και το χαρτι του κεδυ.Οσο για τα κεδυ καθε μια ειδικοτητα μου προτεινε και κατι διαφορετικο αλλα εγω πιστευω οτι τουλαχιστον για τον Οδυσσεα το τμημα ενταξης δεν θα βοηθησει γιατι το παιδι εχει αναγκη απο συνοδο.Δεν μπορει να μου λες οτι το παιδι ειναι σιγουρο οτι θα μιλησει και το κανονικο νηπιαγωγειο θα τον εκτιναξει και απο την αλλη να παει ειδικο επειδη δεν εχει καθαρισει.Η παιδοψυχιατρος μου ειπε σε καμμια περιπτωση να μην τον πιεσω γιατι ειναι ακομη νευρολογικα ανωριμος για κατι τετοιο.Και ρωταω τι προβλημα υπαρχει για την παραλληλη στηριξη εφοσον εγω προτιθεμαι να την πληρωνω εαν δεν εγκριθει δημοσια;Νομιζω επισης οτι στα κεδυ δεν μπορει να εχουν το ιδιο σαφη εικονα με τον γονιο που ζει το παιδι καθημερινα επομενως θα πρεπει να λειτουργουν επικουρικα προς την οικογενεια και οχι παρεμβατικα δημιουργωντας σου το αισθημα οτι δεν ξερεις το σωστο για το παιδι σου.Η ψυχη και το μυαλο του ανθρωπου δεν ειναι βιβλιο να τα διαβαζεις και πολυ συχνα οι προβλεψεις αποδεικνυονται ατοπες. Προσωπικα δεν εχω κανενα θεμα να παει το παιδι σε ειδικο σχολειο αν αυτο ειναι το καλυτερο για αυτον αλλα θεωρω οτι εχω το δικαιωμα να προσπαθησω να ενταξω το παιδι στο κανονικο σχολειο και να δω πως θα παει. Αν δεν το δοκιμασω πως θα ξερω;
like2

Αναστασία

Εικόνα Ιωάννα
Τα προνιακα επιδοματα ειναι ασχετα με το ταμειο. Ξερω περιπτωση ατομου με μεσογειακη αναιμια που εργαζεται στον δημο μαw και παιρνει και επιδομα απο την προνοια. Απλα δεν μπορεις να παρεις 2 επιδοματα με την ιδια αιτιολογια απο ταμειο και προνοια. Φιλικα, dany d
like1

ΟΚ

Εικόνα -Aναστασία
Τελικά βρήκα άκρη. Μέσω νοσοκομείου, από ιατροπαιδαγωγικό μπορεί να γίνει αξιολόγηση για το ΔΝ. Ευχαριστώ πάντως!
like1

Αυτοεξυπηρέτηση και σχολική φοίτηση

Εικόνα D.Mariliza
Ελπίδα, διαβάζοντας τα σχόλια σου είναι φανερό η ανησυχία του κάθε γονέα αλλά και η σύγχυση που επικρατεί σε σχέση με τη σχολική φοίτηση του παιδιού του.Θέλοντας απλά να μοιραστώ μαζί σου την προσωπική μου γνώμη (χωρίς να έχω ακόμη παιδί) αλλά και κάποιες από τις "γνώσεις" μου παραθέτω τα παρακάτω: Καμία απόφαση- γνωμάτευση ΚΕΔΔυ ή ΙΚ δεν έχει χαρακτήρα αποφασιστικό- εκτελεστικό. Ειδικά το ΚΕΔΔΥ προτείνει, εισηγείται τι θεωρεί κατάλληλο για την κάθε περίπτωση παιδιού χωριστά. Στη γνωμάτευση έχετε λόγο ως γονείς! Πώς; 1. Αρχικά στο ραντεβού με τον-την Κοινωνική Λειτουργό αναφέρεστε στο ιστορικό του παιδιού και στις εώς τώρα ενέργειες υποστήριξής του. Εκεί είναι υποχρεωτικό να καταγραφεί η άποψή σας ως γονείς έτσι όπως σχηματίστηκε από τις συνατήσεις με ειδικούς και τη συνολική ανατροφή του παιδιού για το τι εσείς θεωρείται καλύτερο για το παιδί σας. 2. Το σημαντικότερο: Εάν δεν συμφωνείτε με την γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ, είτε ως προς το περιεχόμενο είτε ως προς την πρόταση ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ! Κανείς δεν μπορεί να σας υποχρεώσει για τίποτα. Αναφορικά με το κριτήριο αυτονομία στην τουαλέτα και σχολική φοίτηση: Είναι αντι- επιστημονικό εάν σας ειπώθηκε ότι προκειμένου να φοιτήσει κανείς σε Τμήμα Ένταξης ή "κανονικό" σχολείο πρέπει να είναι αυτοεξυπηρετούμενος στην τουαλέτα! Έτσι κάποιοι αξιολογούν σχολική ετοιμότητα; Παραθέτω κομμάτι από επίσημη απάντηση του ΥΠΕΠΘ (2001) στο ερώτημα αυτό: παράγραφος β)Τα παιδιά με νοητική καθυστέρηση, σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες, αυτισμό, σύνθετες γνωστικές συναισθηματικές και κοινωνικές ανάγκες προβλήματα ψυχικής υγείας ή άλλες αναπτυξιακές ανάγκες θα πρέπει να τυχαίνουν των ωφελειών από την ανάπτυξη παρόμοιων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Συγκεκριμένα τα προγράμματα ατομικής φροντίδας, υγιεινής και χρήσης στην τουαλέτα αναπτύσσονται μέσα στις Σ.Μ.Ε.Α., ειδικά σχολεία, ειδικές τάξεις-τμήματα ένταξης όπου οι μαθητές με την εκπαίδευση των ειδικών δασκάλων τους μαθαίνουν να αυτοεξυπηρετούνται στην τουαλέτα. και φυσικά παράγραφος ε)Σε ό,τι αφορά την εγγραφή των μαθητών που δεν αυτοεξυπηρετούνται σε Σ.Μ.Ε.Α. (ειδικά σχολεία, ειδικές τάξεις -τμήματα ένταξης) νομίζουμε ότι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ενιαία. Η διαφοροποίηση με βάση τις δυσκολίες χρήσης στη τουαλέτα ή τις δυσκολίες στη γραφή και ανάγνωση οδηγεί σε λανθασμένες εκτιμήσεις αποκλεισμού των παιδιών από το σχολείο. Και αναρωτιέμαι... μήπως τελικά οι γονείς, που είναι θύματα της ελλιπούς ή σκοπίμως πολλές φορές λανθασμένης πληροφόρησης, πρέπει να αναφέρεστε σε κάποιες αρμόδιες αρχές που κωφεύουν μόνο εγγράφως υπενθυμίζοντάς τους τα δικαιώματα που τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν; Γιατί πλέον νιώθω να αγανακτώ με όλα αυτά που αντιλαμβάνομαι να συμβαίνουν σε κάποιες δημόσιες υπηρεσίες και σας εύχομαι όλους τους γονείς από καρδιάς καλό κουράγιο.
like6

Προς -αναστασία και marian. Ειδικότητες και παράλληλη στήριξη!

Εικόνα D.Mariliza
Συγνώμη αλλά ποιος σας παραμυθιάζει ότι πρέπει το άτομο που θα κάνει ΙΔΙΩΤΙΚΑ την παράλληλη στήριξη στο παιδί σας πρέπει να είναι ειδικός παιδαγωγός, ψυχολόγος, εργοθεραπευτής ή λογοθεραπευτής; Πουθενά, σε καμία ισχύουσα νομοθεσία και σε καμία επίσημη εγκύκλιο του ΥΠΕΠθ δεν αναφέρονται όλα αυτά που λέτε. Δε διευκρινίστηκε ποτέ! Δε θα μπορούσε να είναι κάποιος άλλος με γνώσεις στην Ειδική Αγωγή ή όχι που θα προσπαθούσε να βοηθήσει ουσιαστικά το παιδί σας; Γιατί για μένα προσωπικά κανένα πτυχίο και καμία εξειδίκευση δε συγκρίνεται με εκείνη την αγάπη αλλά και την πηγαία διάθεση προσφοράς που κάποιοι μέσα τους κρύβουν!
like2

Dmariliza έχεις απόλυτο δίκιο

Εικόνα Ιωάννα
εχεις απολυτο δικιο...αλλα οντως μας παραμυθιαζουν...πριν λιγες μερες μιλουσα με φιλη που εχει ενα αγορακι με αυτισμο...μου ειπε ολο παραπονο...ο γιωργος μου πρεπει να ξαναπαει νηπια...αλλα επειδη ειναι 7 χρονων περασαμε ΚΔΑΥ κ μας ειπαν οχι θα παει 1 δημοτικου...κ δεν μιλαμε για ασπεργκερ αλλα για ενα παιδακι που δεν μιλαει ακομα και οχι μονο...η παιδοψυχολογος προτεινε να παει παλι νηπιο το παιδι...αλλα το ΚΔΑΥ μου ειπε η γυναικα δεν μας αφηνει!!! ετσι ειναι ...μας παραμυθιαζουν...δεν ξερω τι κ πως...αλλα εν ολιγοις καταλαβα οτι την πιεζουν να στειλει το παιδι 1 δημοτικου!!! ηταν απεγνωσμενη , λυπημενη, φοβισμενη, απογοητευμενη οτι το παιδι της δεν θα εχει την στηριξη που χρειαζεται...ευχαριστω για την πληροφορια...ειναι σημαντικη...θα της το μεταφερω για να κανει τις καταλληλες κινησεις για το καλυτερο του παιδιου της!!! φιλικα dany d
like2

Προς dany d

Εικόνα D.Mariliza
Καλησπέρα dany d. Εργάζομαι σε χώρο της Ειδικής Αγωγής και νιώθω τελικά να υπάρχει πόλεμος ανάμεσα σε γονείς, ειδικούς , συμβούλους κλπ.Γιατί ρε παιδιά δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε απλά πράγματα; Στην πόλη μου dany d έχουμε παιδί που με τη σύμφωνη γνώμη του συμβούλου προσχολικής αγωγής κάνει εγγραφή σε νήπια 7 ετών! Που να πάει ο μικρούλης που είχε τέτοιες δυσκολίες κίνησης, αυτοεξυπηρέτησης κ.α και χρειαζόταν τα προηγούμενα χρόνια να υποβληθεί σε επεμβάσεις; Θα μου πεις με την ανοχή όλων; ΝΑΙ και μάλιστα του προτάθηκε στο ΚΕΔΔΥ η παράλληλη στήριξη, έτσι ώστε να φοιτήσει στη Γενική Αγωγή και όχι σε ειδικό σχολείο, από την αρχή , με όλα τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα. Γιατί ξέρεις τι σκέφτηκα όταν τον αξιολογούσα; Δεν μου φταίει αυτός που γεννήθηκε σε μια χώρα που δεν μπορούσε τόσα χρόνια να τον υποστηρίξει. Ναι, όλη η ομάδα ξέρει ότι υπολείπεται, όπως και η οικογένειά του, αλλά θέλουμε να του δώσουμε αυτήν την ευκαιρία που η επίσημη πολιτεία δεν του έδωσε τόσα χρόνια. Δηλαδή να μπορέσει να συναναστραφεί με παιδιά δίχως δυσκολίες και να κερδίσει σε όλους τους τομείς ότι μπορεί. Πιθανά να αποτύχει η σκέψη μας και να μην υλοποιηθεί τίποτα , όμως στην τελική κοιμάμαι καλά τα βράδια... Όσο για το παιδί της φίλης σου τι θα έκανα εγώ; Πλάνο α: Θα το πάλευα για επανάληψη νηπιαγωγείου με τη σύμφωνη γνωμη του/της συμβούλου προσχολικής αγωγής και αντίστοιχη γνωμάτευση από ΙΠΔ. πλάνο β: θα της συμβούλευα αφού τόσο πολύ επιμένουν να φοιτήσει το παιδί της στο δημοτικό να απαιτήσει να της δώσουν Παράλληλη στήριξη από δεύτερο εκπαιδευτικό εντός της σχολικής αίθουσας. Θα πάρει μία ιατρική γνωμάτευση που θα αναφέρει ότι το τάδε παιδί παρουσιάζει αυτιστική διαταραχή κλπ , την οποία θα υπογράφει Παιδοψυχίατρος Δημόσιου Φορέα (!) και θα δίνεται για σχολική χρήση. Όχι σαν αυτές που κάνετε λογοθεραπείες κλπ. Θα καταθέσει αντίγραφο στο ΚΕΔΔΥ και θα ζητήσει με βάση το άρθρο 7 του Νόμου 3699/2008 να της εκδόσουν γνωμάτευση που θα αναφέρει ως πρόταση της Παράλληλη Στήριξη. ο Γιώργος της το δικαιούται βάση της Νομοθεσίας! Μην τους φοβάται, δε θα της κάνουν χάρη... Είναι πλέον κατοχυρωμένο δικαίωμα! Έλεος πια με την Ελλάδα του παραλόγου! Επιμένουν για κάτι χωρίς να της προτείνουν εναλλακτική; Και να σου πω τι φοβάμαι; Ότι εάν ο Γιωργάκης πάει να αξιολογηθεί, έτσι όπως τα αναφέρεις, θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της τυπικής διαδικασίας (όπως και τα περισσότερα παιδιά με αυτισμό μέσης ή χαμηλής λειτουργικότητας) και τότε είναι πιθανό να πουν: δεν έχει λόγο, έχει τις τάδε αδυναμίες και προτείνεται να φοιτήσει σε ειδικό σχολείο για παιδιά με αυτισμό... Ένας ακόμη αγώνας πες της και να μην παραδώσει τα όπλα. Φιλικά dmariliza
like2

Dmariliza

Εικόνα Ιωάννα
σε ευχαριστω πολυ!! θα της το μεταφερω ετσι ακριβως οπως μου τα γραφεις...ειναι χαμηλης λειτουργικοτητας ο Γιωργακης... επισης προσφατα μου ειπε μια γνωστη οτι φετος λεει η παραλληλη στηριξη θα ειναι ελαχιστοτατη εως κ απουσα εντελως επειδη λεει δεν υπαρχουν χρηματα κ επισης επειδη τοσα χρονια λεει επερναν παραλληλη στηριξη οσοι ειχαν μεσον κ στην πραγματικοτητα δεν την χρειαζονταν ενω δλδ θα μπορουσαν να μπουν σε τμημα ενταξης κτλ κτλ...δεν ξερω κατα ποσο ειναι ολα αυτα αληθεια ή ραδιο αρβιλα που απο στομα σε στομα γινεται η τριχα...τριχια!! σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου με εκτιμηση dany d
like4

Dany d, βάσανα βλέπω παντού

Εικόνα D.Mariliza
Καλημέρα σας! Αχ βάσανα βλέπω παντού... Κανονικά με βάση και τον νέο Νόμο οι παράλληλες φέτος θα έπρεπε να είναι περισσότερες γιατί προβλέπει και στα παιδιά με αυτισμό κλπ. Αλλά πάντα ακούγεται ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις και αναρωτιέμαι τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Δεν ξέρω dany... Ένας αγώνας μεγάλος και η λύση έρχεται συνήθως μέσω ιδιωτικών θεραπειών. Αλλά και εκεί υπάρχουν φόβοι σε τι "είδους" άνθρωπο θα "πέσεις"... Καταλαβαίνεις... Οι μικρές σου τι κάνουν; φιλικά
like5

Σε καταλαβαίνω απόλυτα

Εικόνα Εφη
Ειναι πολυ σημαντικο αυτο που αναφερεις και θα ηθελα να μου ελεγες στο μελλον τελικα τι εγινε, μιας και γω ειμαι πολυτεκνη και ο μικρος μου Θανασης ειναι αυτιστικος, ηπιας μορφης ισως asperger. Τελειωσε το προνηπιο σε τμημα ενταξης αλλα δεν μπορουσε να κατσει στη φυλαξη γιατι δεν υπηρχε δασκαλα για το τμημα του.Μας καλυπταν μονο για το πρωί παρολο που η διευθυντρια ειχε ζητησει να στειλουν αλλα τελειωσε η χρονια και τιποτα. Τωρα μου προτεινε να παω μονη μου να βρω τον συμβουλο της πρωτοβαθμιας και με επιστολη μου να ζητησω να φερουν για του χρονου δασκαλα για το τμημα της φυλαξης.Ειμαι πολυ περιερργη να δω τι θα γινει αλλα δυστυχως αισθανομαι οτι δεν θα καταφερω και πολλα μιας και το κρατος προνοιας ειναι μονο στα λογια και οχι στις πραξεις. Φιλικα Εφη
like3

Dmariliza SOS

Εικόνα Ελπιδα
Δεν ξερω ακριβως την ειδικοτητα σου αλλα αν ξερεις θα ηθελα να μου εξηγησεις κατι. Εγω εκανα προταση στα ΚΕΔΔΥ για παραλληλη στηριξη που να την πληρωνω εγω.Σημερα λοιπον μου ειπανε οτι δεν θα δωσουνε παραλληλη αλλα τμημα ενταξησ και απο οτι καταλαβα με ειδικη εκπαιδευτικο που θα ειναι με το παιδι και ρωταω γιατι αν ειναι να χρεωθω την εκπαιδευτικο να μην ειναι σε κανονικο σχολειο και δευτερον αν ειναι η προταση τους αυτη μπορω να ζητησω εγω ως γονιος παραλληλη στηριξη και να παει στο νηπιαγωγειο της γειτονιας; Γενικα αυτο που δεν μου αρεσε στα κεδυ ειναι οτι θεωρουν οτι ειναι ειδικοι. Με μια φορα που ειδανε το παιδι δεν μπορουν να εχουν την ιδια εικονα που εχω εγω που το ζω καθε μερα.Οταν δε τους ειπα οτι μπορει εγω να εχω αλλη αποψη ξυνισαν. Ο ρολος τους απο οτι ειπανε ειναι συμβουλευτικος αλλα εγω τις συμβουλες τις βρισκω περιττες αναγκαιες ισως( για γραφειοκρατικους στην προκειμενη περιπτωση λογους)αλλα επειδη εγω ειμαι ο γονιος και εγω οφειλω να υποστηριξω τα δικαιωματα του παιδιου μου δεν θα ακολουθησω ...Για εμενα αυτο που μου προτεινουνε ειναι ατοπο.Το παιδι θα πρεπει να εχει παραλληλη στηριξη η θα το παω στο ειδικο σχολειο και δεν το βλεπω καθολου ως ταμπου.Τετοια κομπλεξ δεν ειχα ουτε εχω στην ζωη μου.Το να εισαι γονιος παιδιου με ειδικες αναγκες ειναι αγωνας ,ειναι μαραθωνιος και πρεπει να τερματισεις με οσο το δυνατο λιγοτερες απωλειες.Καλο ειναι λοιπον οι ειδικοι να μην μειωνουν την αποψη των γονιων γιατι αλλο η θεωρια αλλο η πραξη...
like4

Dmariliza, οι μικρές μου

Εικόνα Ιωάννα
οι μικρες μου διδυμουλες σημερα ειναι 29 μηνων..με τις διαφορες τους βεβαια αλλα με διαθεση απ οτι βλεπω να γινουν φιλες κ να αρχιζουν να παιζουν μεταξυ τους τελικα! αυτη την στιγμη βρισκομαστε σε μια διαδικασια ενναλακτικης θεραπειας...δεν ξεκινησαμε ακομα...θα μου επιτρεψετε οταν ξεκινησει κ ολοκληρωθει να σας μιλησω για αυτη γιατι αυτη την στιγμη ειναι αδυνατον να εκφερω γνωμη.Η μικρη μου Δαναη σημερα ακομα δεν καθεται μονη της...εννοω οι αν την αφησω κατω στο πατωμα θα καθησει βεβαια αλλα μαλλον θα πεσει αριστερα η δεξια η και πισω ...η υπερτονια μας βλεπεις...εχει αρχισει βεβαια εδω κ πολυ καιρο να βγαζει προστατευτικες κινησεις με τα χερακια της τοσο αριστερα δεξια οσο κ μπροστα...αλλα ποιος εμπιστευεται οτι δεν θα κανει μια προς τα πισω κ θα σκασει σαν καρπουζακι με το κεφαλι της κατω;;;!!!στον καναπε κ στο καροτσι της καθεται πολυ καλα...αρχισε να πιανει το μπιμπερο μονη της...οχι πολυ καλα αλλα θελει να κανει πραγματα προσπαθει κ νευριαζει οταν δεν μπορει ...ασε εχει μαθει κ να λεει κ ενα σωρο κουβεντες κ αρχιζει να κανει κ μεχρι 3 λεξεις προτασουλες...εχουμε απολυτη επικοινωνια...αλλα αυτο το ¨δεν σελω (θελω)¨και το ¨εν μπολω¨ το εχει ψωμοτυρι!!! το δε βραδυ οταν ζηταει να την κοιμησω εγω τοτε αρχιζει το μπαρα μπαρα κ μου λεει τι εγινε ολη την μερα...¨Μαα(μαμα)Μαιη((η μαιρη) ντα (με χτυπησε) εντω(εδω)..Μαιη(η μαιρη) γακα (ειναι γατα)!!!!¨ Η αλλη μου μικρη της ορμαει...κ την γρατζουναει οπου βρει...αλλα κυριως στο προσωπο...εεε κ μου κανει παραπονακια!! Απο την αλλη βλεποντας την αλλη να περπαταει λεει κ εκεινη...΄΄ Μαα κ εγω κατω τατα¨ εεε εκει με λιωνει..την κατεβαζω κατω κ αφου την στηριζω καλα καλα με σωστο τροπο που μου εδειξε ο θεραπευτης της μικρης, κανει ατελειωτες βολτες...εχει καλο διαχωρισμο κατω ακρων...και οταν την ρωταω απο που θες να σε κραταω λεει ¨χεγι(χερι)΄΄ αν δεν μπορει να πιαστει καλα μετα μου λεει..Μαα απο ντω (εδω) και μου δειχνει την λεκανη της,την μεσουλα της...την ΛΑΤΡΕΥΩ...με κανει να νιωθω ευτυχισμενη που την βλεπω οτι το παλευει...ουτε που θελω να σκεφτομαι οτι θα απογοητευτει...δεν θα επιτρεψω στον ευαυτο μου να την κανω να νιωσει ουτε μια στιγμη οτι δεν ειναι ιση με τους αλλους... Λατρευω κ τα 2 κοριτσια μου...τους λεω συνεχεια ποσο τις αγαπαω κ ποσο υπερηφανες ειμαι για εκεινες για οσα καταφερνουν και ποσο θελω να ειναι αγαπημενες...δεν θελω να ειναι βαρος η μια στην αλλη...δεν ξερω πως θα το καταφερω αυτο...γι αυτο εχουμε ζητησει την συμβουλη μιας ειδικης παιδοψυχολογου που ειλικρινα μας μαθαινει ΄΄να βαζουμε πρωτα εμεις τις μασκες οξυγονου για να μπορεσουμε να τις βοηθησουμε΄΄...καταννοεις τι εννοω φανταζομαι!! Αγωνας αγωνας αγωνας!!! συνεχης ατελειωτος...απο την στιγμη που κανεις παιδια εται κ αλλιως η ζωη μας αλλαζει..μερικες φορες ισως πιο βιαια...αλλα εμεις οι μαμαδες εχουμε δυμανεις που δεν φανταζομαστε στην τελικη!!! Μαμαδες και μπαμπαδες βαλτε τα αλεξισφαιρα κ μπρος για την μαχη!! με εκτιμηση σε ολη την οικογεναια του νοεση που για μενα ειλικρινα ηταν στηριγμα στις πρωτες δυσκολες στιγμες που νομιζα οτι ειμαι μονη κ αβοηθητη και που ακομα με στηριζει!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ dany d
like1

Προς ΄Εφη από dmariliza

Εικόνα D.Mariliza
Καλημέρα Έφη. Από ότι καταλαβαίνω ο Θανάσης θα πάει νήπια από το Σεπτέμβριο και σου είπαν από το νηπιαγωγείο πάνε μόνη σου να βγάλεις τα κάστανα από τη φωτιά... Αρχικά, κανένα παιδί δεν είναι γλάστρα για πότισμα, ούτε αποσκευή για φύλαξη! Δεν ξέρω τι σου λέγαν στο προνήπιο αλλά όλα τα παιδιά έχουν δυνατότητες εξέλιξης και κυρίως εκπαιδευσης. Πόσο μάλλον ο γιος σου εάν έχει αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας! Τι θα έκανα εγώ στη θέση σου: 1.Ξεκινάς με μία επίσημη ιατρική γνωμάτευση από δημόσιο νοσοκομείο- ΙΠΔ, την οποία υπογράφει Παιδοψυχίατρος και εκδίδεται για σχολική χρήση. Εκεί πρέπει να αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ο Θανάσης παρουσιάζει αυτιστική διαταραχή ή αυτισμό ή όπως θέλει να το πει και έχει ανάγκη την Παράλληλη Στήριξη. 2. Τηλεφωνείς στο ΚΕΔΔΥ της περιοχής σου και ζητάς ραντεβού αξιολόγησης όπου καταθέτεις αντίγραφο της γνωμάτευσης που είπαμε από το Νοσοκομείο. Εκεί τους λες ότι με βάση το Νέο Νόμο της Ειδικής Αγωγής θέλεις να κάνεις αίτηση στην Πρωτοβάθμια με δική τους εισήγηση για Παράλληλη Στήριξη. Προσωπικά θα πήγαινα το παιδί μου 2 χρονιές στην τάξη των Νηπίων. 3. Συμβουλεύω να διεκδικήσεις τη φοίτηση του Θανάση στο Νηπιαγωγείο της περιοχής σου με Παράλληλη Στήριξη από δεύτερη νηπιαγωγό εντός της κανονικής σχολικής τάξης στο Νηπιαγωγείο. Ελπίζω να βοήθησα και μην διστάξεις να με ρωτήσεις οτιδήποτε. Βιάσου γιατί για όλα υπάρχουν και σχετικές προθεσμίες εντός Ιουνίου! Φιλικά dmariliza
like3

Προς Ελπιδα από dmariliza

Εικόνα D.Mariliza
Καλημέρα σας! Ελπίδα μου, γιατί να μην κάνεις μία προσπάθεια για παράλληλη στήριξη μέσω του ΥΠΕΠΘ και έαν δεν εγκριθεί τότε να καταφύγεις σε ιδιωτική παράλληλη στήριξη; Αναφέρω στην Έφη πώς να το κάνει. Ξύνισαν, ξεξύνισαν αυτή είναι η αλήθεια... Το παιδάκι σου έχει αυτισμό; Διεκδίκησε την ΠΣ μέσω του ΚΕΔΔΥ. Ζόρισέ τους και εάς λένε πώς δεν καταλαβαίνουν. Κάνε έγγραφο που να τους αναφέρεις ότι ο αυτισμός δημιουργεί κοινωνικούς περιορισμούς στο παιδί σου και έχει ανάγκη την ΠΣ. Τμήμα Ένταξης: βρίσκεται σε κανονικό δημόσιο νηπιαγωγείο. Εκεί υπάρχει μία ειδική παιδαγωγός όπου έχει υπό την ευθύνη της μία ομάδα παιδιών και δουλεύει μαζί τους εξατομικευμένα μερικές ώρες την ημέρα, ενώ υπάρχουν και κοινές δράσεις με την ομάδα των υπόλοιπων νηπίων. Αυτήν την ειδική παιδαγωγό δεν την πληρώνει ο γονέας. Ιδιωτική παράλληλη στήριξη (ισχύει μόνο για τα παιδιά με αυτισμό!): πρέπει να έχεις μία γνωμάτευση έστω και από ΙΠΔ που θα αναφέρει τη δυσκολία του και ότι έχει ανάγκη παράλληλης στήριξης. Στην περίπτωση αυτή, και αφού εξασφαλιστεί η σύμφωνη γνώμη του διευθυντή κ των λοιπων εκπαιδευτικών του σχολείου, θα πας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με ότι χαρτιά έχεις και πτυχία- σεμινάρια κλπ (εάν έχει) του ατόμου που θα κάνει την παράλληλη στήριξη στο σχολείο. Ελπίζω να εγκριθεί και να βγάλεις άκρη. Στην επαρχία πάντως άρχισε να λειτουργεί δειλά η ιδιωτική ΠΣ. Όσο για το ειδικό σχολείο: σίγουρα δεν είναι ταμπού αλλά κι εγώ που εργάζομαι στην ΕΑγωγή θέλω να δίνω το περιθώριο στα παιδιά να δοκιμάσουν στην Γενική Αγωγή με όσα μέσα μπορούν και έχω το ειδικό σχολείο, καλώς ή κακώς, ως έσχατη λύση. Ίσως γιατί έχω δει κάποια να υπολειτουργούν και να μην έχουν τις απαραίτητες ειδικότητες... Ελπίζω να σε βοήθησα κια μην διστάζεις να ρωτήσεις οτιδήποτε. Βιάσου γιατί για όλα υπάρχουν και σχετικές προθεσμίες εντός Ιουνίου! Φιλικά dmariliza
like5

Προς dany d από dmariliza

Εικόνα D.Mariliza
Μπράβο στις μικρούλες σου και εύχομαι ειλικρινά να είναι καλοφωτισμένες! Είναι σημαντικό που έχουν εσένα ως μανούλα και φαίνεται να έχεις δύναμη και κουράγιο για να παλέψεις για τα δικαιώματά τους. Να μας λες που και που τα νέα τους να παίρνουνε και οι υπόλοιποι κουράγιο. Καλή συνέχεια. Φιλικότατα dmariliza
like8

Ο Οδυσσέας δεν έχει αυτισμό

Εικόνα Ελπιδα
Ο Οδυσσεας δεν εχει αυτισμο. Η διαγνωση απο τον Καμπακο ειναι αναπτυξιακη καθυστερηση. Ξερεις τι γινεται σε αυτη την περιπτωση;
like1

Ελπίδα αντί παράλληλης στήριξης...

Εικόνα D.Mariliza
Δυστυχώς για τέτοιου τύπου δυσκολίες το μόνο που υπάρχει σε επίπεδο εκπαιδευτικής δομής είναι τα τμήματα ένταξης. Δοκίμασε μία χρονιά, κάνε εγγραφή και δες πως θα ανταποκριθεί ο Οδυσσέας στο πλαίσιο αυτό. Εάν υπάρχουν δυσκολίες σου προτείνω κάτι που δεν ξέρω εάν στην Αθήνα μπορεί να υλοποιηθεί αλλά προσπάθησε... Σε συνεννόηση με το/ τη σύμβουλο προσχολικής αγωγής και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση ζητήστε ένα άτομο με ειδικότητα Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας φροντίδας παιδιών με ειδικές ανάγκες από ΙΕΚ, που θα μπορούσε να κάνει στο τμήμα ένταξης του νηπιαγωγείου την πρακτική του! Έτσι θα βοηθάει την νηπιαγωγό και τον Οδυσσέα! Αξίζει τον κόπο. Τι λες;
like4

Η κόρη μου θα επαναφοιτήσει στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο

Εικόνα sofiag
ΚΑΛΗΜΕΡΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ (ΕΧΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ) ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΟΙΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΘΑ ΒΑΛΩ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?
like2

Sofiag και η δική μου κόρη έχει εγκεφαλική παράλυση

Εικόνα Ιωάννα
καλησπερα κ η δικη μου κορη εχει εγκεφαλικη παραλυση-σπαστικη τετραπληγια..ειναι 2 μιση ετων τωρα.ακομα δεν την εχω στειλει σε παιδικο σταθμο..δεν περπαταει ακομα ,δενκαθεται μονη της( δλδ αν την αφησω κατω μπορει κ να πεσει πλαγια η πισω,αυτο εννοω) καθεται σε καροτσι καναπε καρεκλα με στηριξη.επειδη γεννηθηκαν προωρες οι κορες μου τελη δεκεμβρη σκεφτομαι κ εγω να τις στειλω κ τις 2 δυο φορες στα νηπια οταν ερθει ο καιρος με το καλο. περασες ΚΔΑΥ η απλα το δεχτηκαν για 2 χρονια νηπια; θα εκτιμουσα καθε
like4

Προς sofiag: Κοστολόγηση Παράλληλης Στήριξης

Εικόνα D.Mariliza
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί κανείς να σου πει πόσο κοστολογείται η ιδιωτική παράλληλη στήριξη... έχω ακούσει για 700, 800 αλλού και 1000 ευρώ. Καταλαβαίνεις ότι εξαρτάται από τη σχέση εργασίας που θα έχει αυτό το άτομο. Το ΚΕΔΔΥ, που υποθέτω ότι πρότεινε την παραμονή στα νήπια, δεν έκανε κάποια πρόταση έστω και για Τμήμα Ένταξης;
like2

Βασικά έχω 3 κόρες

Εικόνα sofiag
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΩ ΤΡΕΙΣ ΚΟΡΕΣ, ΔΥΟ ΔΙΔΥΜΟΥΛΕΣ 6 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ 2,5. ΟΙ ΔΙΔΥΜΕΣ ΓΕΝΗΘΗΚΑΝ ΠΡΟΩΡΑ ΛΟΓΩ ΕΜΒΡΥΟΕΜΒΡΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ, ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ , Η ΜΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ , Η ΑΛΛΗ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ. Η ΒΑΣΟΥΛΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΟΝΗΠΙΟ ΑΡΧΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ (ΛΟΓΩ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΣΧΕΔΟΝ ΩΡΕΣ 10-12, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ) ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΜΑΣ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΕΒΡΙΟ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΔΑΥ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΣΥΝΕΣΘΗΣΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΟΤΡΗΣΗ, ΑΦΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΑΦΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ , Η ΟΠΟΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΡΘΕ, ΕΤΣΙ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ, ΑΛΛΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΖΗΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΓΑΖΕ ΕΞΩ ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ. ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ (ΤΟ ΔΕΞΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΣΗΜΟΠΟΙΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ), ΤΗΣ ΕΒΑΛΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ. ΟΠΟΤΕ ΘΕΩΡΗΣΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ, ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΑ ΜΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟ, ΦΥΣΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΤΗΣ. ΕΤΣΙ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΔΑΥ ΚΑΙ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΣΤΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟ.ΓΙΑ 'ΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΑΘΕΙΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ). ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ! ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ) ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ (ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ)?
like1

Παράλληλη στήριξη και αυτισμός

Εικόνα Athena
Αυτό που έμαθα πρόσφατα είναι ότι η παράλληλη στήριξη απευθύνεται σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ. Δηλαδή σε παιδιά που δεν μπορούν να καθήσουν και να παρκαολουθήσουν το μάθημα και διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία του. Αν τώρα έχετε την "ατυχία" να έχετε παιδί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας, που όμως είναι οριακά στο φάσμα και δεν είναι ξεκάθαρη η διάγνωση (ώστε να αναφέρεται ως Asperger) και που έχει καλή συμπεριφορά και ακολουθεί κανόνες, την πατήσατε! Το παιδί σας δεν χρειάζεται παράλληλη στήριξη αλλά τμήμα ένταξης, γιατί το ζητούμενό μας δεν είναι να βοηθήσουμε το παιδί να μάθει και να κοινωνικοποιηθεί, αλλά, όπως είπαμε, να μην διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία της τάξης. Δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο αν το παιδί δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί ή έχει φοβίες, ή αν κλείνεται στον εαυτό του και δεν παρακολουθεί, αρκεί όπως είπαμε να μπορεί να κάτσει ήσυχο και να μην ενοχλεί τους άλλους. Α, επίσης την προηγούμενη χρονιά δόθηκαν πολλές "άχρηστες" παράλληλες στηρίξεις και το Υπουργείο φέτος προτείθεται να πατάξει τέτοια φαινόμενα κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος (!!!!), συνεπώς φέτος δεν θα δωθούν ούτε οι μισές! Δεν ξέρω τώρα αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει και να μου πει σε ποιο σημείο ακριβώς του νόμου περί ειδικής αγωγής αναφέρεται ότι η παράλληλη στήριξη απευθύνεται σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και μόνο, γιατί εγώ το μόνο που βρήκα ήταν ότι τα παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας μπορούν να παρακολουθούν τα γενικά τμήματα με παράλληλη στήριξη. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγγνώμη για την πικρία των γραφόμενών μου.
like3

Προς athena για την Παράλληλη Στήριξη

Εικόνα D.Mariliza
Πουθενά στο νέο Νόμο δεν αναφέρεται ότι η Παράλληλη Στήριξη (ΠΣ) είναι μόνο για παιδιά με ΔΕΠΥ αλλά... Υπήρξε μία συνάντηση στελεχών του Υπουργείου, υπαλλήλων ΚΕΔΔΥ (πρώην ΚΔΑΥ) και γονιών (νομίζω και στην Καβάλα ή Ξάνθη έγινε). Σε αυτές τις συναντήσεις αναφέρθηκε ότι καλό είναι να προτείνεται ΠΣ μόνο στα παιδιά με ΔΕΠΥ. Αυτό είπε και σε μία συνάντηση στη δική μας Υπηρεσία. Υποθέτω ότι αυτό σας μετέφεραν με άλλα λόγια... ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ! Γιατί πρέπει ως εργαζόμενος σε ΚΕΔΔΥ να "υπηρετείς" την κάθε άποψη του κάθε διευθυντή της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής; Γιατί δεν μπορείς να αποφασίσεις με βάση την επιστημονική σου κατάρτιση και ανά περίπτωση; Σας μεταφέρω απλά ότι γνωρίζω γονέα που θα απευθυνθεί στο Συνήγορο του Παιδιού, για καταστρατήγηση της νομοθεσίας από πλευράς ΚΕΔΔΥ!! Και για μένα καλά κάνει, γιατί κάποιοι το "παίζουμε" ειδικοί και επιστήμονες! Δυστυχώς οι εργαζόμενοι ΚΕΔΔΥ δέχονται πολλές πιέσεις αλλά δεν πρέπει να ενδίδουν... ας πάρει θέση το Υπουργείο και όχι εμείς! Γίνονται αυτοί καλοί - οι εκάστοτε νομοθετες / πολιτικοί, με το να δίνουν το δικαίωμα στους γονείς των παιδιών με αυτισμό να διεκδικήσουν την ΠΣ, αλλά ασκούν πιέσεις σε εμάς στα ΚΕΔΔΥ να μην δίνουμε γνωματεύσεις για ΠΣ. ΓΙΑΤΙ; Ε, λοιπόν κι εγώ τσατίστηκα φέτος και πρότεινα ότι η Νομοθεσία προβλέπει: "όπου αυτισμός και Παράλληλη Στήριξη". Ας κόψουν τον λαιμό τους και δεν με νοιάζει. Ας κάνουν καταγγελίες οι γονείς στο ΥΠΕΠΘ εάν δεν τους καλύψει το αίτημα. Αυτά είχα να πω, και χαλάστηκα πάλι... Καλό ξημέρωμα.
like2

Προς Dmariliza

Εικόνα Athena
Ήμουν κι εγώ στην συνάντηση στην Καβάλα κι έτσι τα άκουσα όλα με τα ίδια μου τα αυτιά, δεν χρειάστηκε να μου τα μεταφέρει κανείς. Απλά τα ΚΕΔΔΥ επιβεβαίωσαν αυτό που φοβόμουν. Με κάλυψες απόλυτα με όσα είπες περί πιέσεων. Καταλαβαίνω πολύ καλά πως λειτουργεί το σύστημα κι ότι οι νόμοι είναι μόνο για να τους κάνουμε κορνίζα και να τους καμαρώνουμε. Απ' ότι κατάλαβα δουλεύεις σε ΚΕΔΔΥ. Μπορείς να μου πεις, πέρα από την γενικότητα του νόμου -αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας = παράλληλη στήριξη, ποια άλλα κριτήρια συνυπολογίζονται; Κι αν υπάρχουν κάποιες διευκρινιστικές εγκύκλιοι ή κάτι άλλο τέλος πάντων όπου να αναφέρεται ότι το μοναδικό κριτήριο είναι η ηρεμία της τάξης; Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
like1

Aπάντηση σε ερώτηση για ΠΣ: ΔΕΠΥ + Aυτισμό

Εικόνα D.Mariliza
Καλημέρα σας. Η αλήθεια είναι ότι δε γνωρίζω και μάλλον δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος σχετικά με την ΠΣ και κριτήριο την ηρεμία της τάξης. Αναρωτιέμαι, οι ειδικοί παιδαγωγοί είναι αστυφύλακες της τάξης; Έλεος! Προσωπικά, πιστεύω ότι τόσο το ΔΕΠΥ όσο και ο αυτισμός χρειάζονται την παρουσία δεύτερου εκπαιδευτικού (με διαφορετικούς ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ στόχους στην κάθε περίπτωση). Οι μαθητές με αυτές τις δυσκολίες έχουν σημαντικούς περιορισμούς σε επιμέρους τομείς. Εύχομαι καλή συνέχεια. Φιλικά, Dmariliza
like4

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.