Εύ-λογος για όλα

Εικόνα Ginka
Σήμερα νιώθω την ανάγκη να εκθέσω κεντρικά σημεία των θεμάτων που απασχολούν όλους εμάς, έτσι όπως τα αντιλαμβάνομαι και τα κατανοώ μέσα απο το περιβάλλον μου. Κατέληξα λοιπόν στα παρακάτω: 1. Τα βιολόγια πλέον μου φαίνονται σαν επανάληψη των ίδιων καταστάσεων, συναισθημάτων, ανησυχιών, προβλημάτων αλλά με διαφορετικά πρόσωπα. Αυτό για μένα σημαίνει ότι αποτελούμε όλοι μαζί μια μάζα, μια δύναμη, για να διεκδικήσουμε όσα πρέπει και επιβάλλεται να μας παρέχει το ελληνικό κράτος. 1η-Ερώτηση: "Είναι ή δεν είναι η Ελλάδα μέλος της Ευρωπαικής ένωση;" 2η-Ερωτηση: "Τα θέματα των παιδιών μας (ΑΜΕΑ), αφορούν ή όχι το Ευρωπαικό Δικαστήριο;" 2. Λογοθεραπείες, Εργοθεραπείες, Ειδική αγωγή κ.τ.λ. αποτελούν σημαντική πληγή για τις οικογένειες μας. Το κράτος προινοιας, κράτος μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης που ειναι; - Αν έχουμε το ποσό αυτο, μπραβο μας ,το παιδί μας θα καταφέρει πολλά αν όχι... τι γίνεται; [Μαλλον σε αυτήν την περίπτωση συμφέρει όλους να λέμε ότι είμαστε πολίτες του κράτους ζούγκλα. Και αποσιωπούμε...] 3. Φίλοι μου, τόσοι και τόσοι εξεγέρθηκαν ανα τους αιώνες, μήπως πρέπει και εμείς να κανουμε το ίδιο; Τα παρακάτω θέματα αφορούν όχι το "κράτος-κρόνος", αλλά εμάς τους ίδιους. Εμπειρικά αναφέρω : Αν θέλουμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας πρέπει: 1. Να κατανοήσουμε από όλες τις οπτικές γωνίες την δυσλειτουργία του παιδιού μας. 2. Για να συμβεί αυτό πρέπει η ψυχολογία μας να είναι άριστη. 3. Να αντιμετωπίζουμε τα παιδιά μας με βάση την πνευματική τους ηλικία και όχι την σωματική τους. 4. Να τους παρέχουμε όσον τον δυνατόν περισσότερα ερεθίσματα και εμπειρίες απο το περιβάλλον. 5. Να είμαστε επιλεκτικοί και κριτικοί με τους διδασκάλους των παιδιών μας και τυπικοί στις ώρες των μαθημάτων τους. 6. Να συγκεντρωθούμε στο θέμα του παιδιού μας, χωρίς να μας απασχολούν τα σχόλια του περίγυρου μας. Να θυμάστε ότι αν εμείς νιώθουμε άσχημα για το πρόβλημά μας, γιατί οι άλλοι να μην νιώθουν το ίδιο; 7. Φτάνει πια η μοιρολατρία, κάποτε πρέπει να σηκώσουμε το ανάστημα μας και να δούμε την καθαρή αλήθεια. 8. Οι αξιολογήσεις πρέπει να γίνονται ανα εξάμηνο για να είμαστε σίγουροι ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. 9. Να μην εμπιστευόμαστε τον οποιοδήποτε "ειδικό" που θα βρεθεί στο δρόμο μας. Επίσης να έχουμε στο μυαλό μας ότι κάθε ειδικός παιδαγωγός έχει μια αρχή και ένα τέλος. Το ίδιο το παιδί είναι ο μόνος που ορίζει την αρχή και το τέλος της συνεργασίας με τον εκπαιδευτή του. Γι' αυτό, τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτα! 10. Τέλος, κάθε παιδί, είτε είναι ΑΜΕΑ είτε όχι, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται όπως ένα σύνηθες παιδί, της ίδιας πνευματικής ηλικίας. Ολα όσα δίνουμε στα παιδιά μας είναι πολύ καλά, όμως ξεχνάμε το σημαντικότερο: Το όριο. Αυτά είχα να πω. Ό,τι έχω παραλήψει ας συμπληρωθεί απο όλους εσας. Φιλικά Ginka

Σχόλια

Ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη..

Εικόνα Μαίρη Στεργίου Βελλή
Αγαπητή Ginka, δυστυχώς είμαστε στην Ελλάδα. Εδώ δραστηριοποιούμεθα, εργαζόμαστε, ζούμε και ...προσαρμοζόμαστε. Εχω πολλές φορές αναφέρει και σε προηγούμενα βιολόγιά μου, μόνο ο έχων είναι και ...αγωνιέτων (χάρι αστεισμού αντί για κατέχων!) Μπορεί η Ελλάδα να είναι από χρόνια επίσημο μέλος της Ε.Ε. αλλά μόνο στα χαρτιά. Θα έχετε δει ασφαλώς τι γίνεται με τα ΑμΕΑ στην Σκανδιναβία, Κάτω Χώρες ακόμα και στα άλλα μεσογειακά κράτη. Τουλάχιστον έχουν εφαρμόσιμες προοδευτικές μεθόδους θεραπείας (Doman Delacato, Padovan). Στην χώρα μας, και ζητώ συγγνώμη από την αξιόλογη και συμπαθή τάξη των θεραπευτών, μόνο απλά περιστατικά και εύκολα προχωρούν. Βαριές καταστάσεις απλά ακολουθούν τον ρυθμό των άλλων και ότι βγει και καλή υπομονή όσο αντέξει κανένας. Από την άλλη, αγαπητή Ginka, ποια αξιολόγηση και μάλιστα ανά εξάμηνο ;;; Εμείς ΑΠΛΑ πηγαίνουμε στον παιδονευρολόγο μας κάθε 8-12 μήνες και ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ μας επαναλαμβάνει τα ήδη γνωστά, και αποχωρούμε με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ερωτηματικά από ότι πήγαμε!! Εγώ αλλά και όλοι όσοι έχουμε παιδιά με την όποια ΕΑ, βάζουμε πάνω από όλα το παιδί μας και στοχέυουμε προς το καλύτερό του...ΟΜΩΣ, αν δεν βοηθηθείς κάπως, είτε από το κράτος, είτε από την κοινωνία, είτε από τους ειδικούς, είτε από τους γιατρούς, τότε είσαι στο ίδιο σημείο ακόμα κι αν περάσουν χρόνια! Συμφωνώ μαζί σας, το κάθε παιδί με ΕΑ ή όχι πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μοναδική προσωπικότητα με τα δικά του πλεονεκτήματα που πρέπει να προβάλλονται και να αυξάνονται και τα δικά του μειονεκτήματα που πρέπει να ελαττώνονται και να παιδαγωγούνται κατά το δυνατόν και να μην γίνονται στόχος. Αυτό που λέτε με τους ειδικούς έχετε απόλυτο δίκιο αλλά όντας πολίτες ενός κράτους που όχι μόνο δεν βοηθάει αλλά δυστυχώς απέλπίζει πολλές φορές καταφεύγουμε στην άμεση, κοντινή, ανέξοδη λύση που μπορεί και να μην εξυπηρετεί και όπως θα πρεπε την περίπτωσή σου, ελλείψη πόρων και συμβουλευτικής. Οταν πρωτοέμαθα για την κατάσταση του γιού μου ήταν τότε 6 μηνών (σας θυμίζω ότι έχει εξελικτική καθυστέρηση)και τώρα είναι 9 χρ. Ε, πιστέψτε με ότι έχουμε πετύχει το έχουμε πετύχει επειδή δεν εφησυχαστήκαμε και δεν επαναπαυθήκαμε στα όσα...δεν μου είπαν οι ειδικοί(σας θυμίζω ότι ο Μίμης είναι ΑΔΙΑΓΝΩΣΤΟΣ ΑΚΟΜΑ!). Δεν κρίνω σκόπιμο να ανατρέξω στην ταλαιπωρία που μας υπέβαλαν ΟΛΟΙ οι ειδικοί γιατί δεν οδηγεί πουθενά. Αγαπητή Ginka, τελειώνοντας εύχομαι τουλάχιστον ο νέος χρόνος που σε λίγο θα έιναι γεγονός στην ζωή μας να ...φωτίσει τους αρμοδίους μήπως και τελικά γίνει κάτι στ΄ αλήθεια! Με εκτίμηση, Μαίρη Βελλή
like1

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.