Αυτισμός και επιθετικότητα
Γειά σας, έχω ένα παιδί 8,5 χρονών με διάγνωση αυτισμού(διάχυτη διαταραχή της ανάπτυξης). Πάει σε κανονικό σχολείο και παίρνει σαν αγωγή το χάπι ritalin, το οποίο διαρκεί 2 ώρες. Μετά αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση... επιθετικότητα και μη συγκέντρωση προσοχής. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα άλλα παιδία μάθημα,ο γιός μου φεύγει από την τάξη και οι δάσκαλοι δυσανασχετούν και με προτρέπουν να αλλάξει σχολείο. Η παιδοψυχίατρος που τον παρακολουθεί υποστηρίζει ότι δεν πρέπει το παιδί να πάει σε ειδικό σχολείο, διότι θα φέρει ακόμα πιο πολλές στερεοτυπίες. Η ζωή μου έχει γίνει ανυπόφορη και πολλές φορές με την επιθετικότητά του κινδινεύουμε και οι δύο,γιατί πετάει πράγματα(καρέκλες,κλειδιά και γενικά ότι βρει μπροστά του). Όλα αυτά έχουν σαν επακόλουθο να μην τον θέλουν ούτε γονείς, ούτε παιδιά,ούτε το ίδιο το σχολείο. Όποιος γνωρίζει κάτι και πιστεύει πως μπορεί να με βοηθήσει ας μου στείλει ένα mail στην παρακάτω διεύθυνση... xavai_5-0@hotmail.com.
Σχόλια
Aspasia, μήπως φταιει το Ritalin?
ω3
Μελέτη του φαινομένου
Όταν λέτε πώς έχετε συνοδό στο σχολείο αλλά δεν κάνει τίποτα, τι εννοείται; Έχετε πάρει παράλληλη στήριξη; Σε επίπεδο συμπεριφοράς αφού πλέον έχει καταγραφεί ότι η δυσκολία του εμφανίζεται μετά τις 2 ώρες πιστεύω ότι εκεί πρέπει να στοχεύσει μία παρέμβαση. Αλλά πιο πριν πρέπει οπωσδήποτε να καταγραφεί αναλυτικά από τη συνοδό η συμπεριφορά του: πώς αντιδρά, τι προηγήθηκε και τι ακολούθησε μετά από το γεγονός που αναφέρετε. Δε ξέρω εάν έγινα κατανοητή...
Aυτισμός και επιθετικότητα
Γιατί φάρμακα;
Δεν καταλαβαίνω γιατί σας έδωσαν Ritalin
Αυτισμός και επιθετικότητα
Παράλειψη, έχει και ΔΕΠΥ
Σας ευχαριστώ πολύ που μου γράψατε διότι εσείς ως παιδοψυχίατρος γνωρίζετε περισσότερα πράγματα και μπορείτε να με βοηθήσετε όμως παρέλειψα νας γράψω ότι το παιδι εκτός από αυτισμό(διάχυτη διαταραχή της ανάπτυξης) έχει και διαταραχή ελειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας. Το φάρμακο όμως δεν ήξερα ότι στην Αμερική δεν χορηγείται για αυτόν τον λόγο... Έχω προσέξει όμως ότι κατα την δίαρκεια της επίροιας του φαρμάκου είναι μια χαρά ...υπάκουος, ήσυχος και μελετηρός... μετά απο 3 ώρες όμως γίνεται πολύ υπερκινητικό, πεινάει συνέχεια, έχει μανία με κλειδία και κλειδαριές, χαλάει τισ πόρτες στο σπίτι και γενικά έχει τεράστια δύναμη που την εκτονώνει πάνω σε πράγματα... ακόμα και στο σχολείο παίρνει τα κλειδία και τα κινητά των δασκάλων... μια μέρα ήρθε στο σπίτι με ένα μικρόφωνο από το σχολείο αξίας 500ευρώ και ο διευθυντής το έψαχνε... και το ίδιο το παιδί δεν παραδέχτηκε ότι το πήρε εκείνο αλλά υποστήριζε ότι του το δώσανε... όταν γυρνάει στο σπίτι αναγκάζομαι να του δώσω και δεύτερο ritalin για να μπορέσει να κάνει τα μαθήματά του που τον βοηθάει ένας δασκαλος. Εχω ακούσει και για τα ω3.. εσείς τι γνώμη έχετε?
Χειρισμός προβλήματος
Αυτισμός και επιθετικότητα
Η κλειδαριά με τα κλειδιά είναι όντως μια λύση όμως έχω δοκιμάσει τέτοιες περιπτώσεις επιβράβευσης οι οποίες δεν πέτυχαν διότι το παιδί όταν του λες για παράδειγμα "κάτσε ήσυχα στην τάξη και αργότερα εγώ θα σε πάω μιά βόλτα ή θα σου πάρω ένα παιχνίδι", εκείνο σου λέει, εντάξει και μετά απο 2 λεπτά συνεχίζει να κάνει τα δικά του. Έτσι και αλλιώς το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα κλειδιά αλλά και άλλα πράγματα που πετάει η απλώς τα χαλάει. Σήμερα μάλιστα ο διευθυντής μου είπε ότι εάν τα επόμενα 3 χρόνια δεν βρεθεί ειδικευόμενος σε τέτοια θέματα συνοδός για το παιδί (ο τωρινός είναι ανειδίκευτος) καλό θα ήταν να πάει σε ειδικό σχολείο.
Σαν τον διάολο το λιβάνι
Κανονικα σχολεια
Κυρια Αλμακ,
Ως δασκαλος σε κανονικο σχολειο πιστευω 100% οτι παιδια με διαγνωσμενο αυτισμο κ συνακολουθη αναπηρια 67% κ ανω σε καμια περιπτωση δεν εχουν θεση σε γενικο σχολειο οσο σκληρο κι αν ακουγεται αυτο. Διαβασα οτι η φοιτηση τετοιων παιδιων σε γενικα σχολεια ξεκινησε με το σκεπτικο της ευκολοτερης ενσματωσης τους αργοτερα στην κοινωνια κι οτι ετσι οι μη αυτιστικοι θα μαθουν να τους καταλαβαινουν κ να τους αποδεχονται απο μικρη ηλικια οπως πρεπει αφου μπορει να τυχει να εχουν αργοτερα κ γειτονα αυτιστικο κλπ. Δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι η ενσωματωση επιτυγχανεται κ οτι ειναι παντα εφικτη.