Πρόβλημα με καθηγητή στο Γυμνάσιο
Καλησπέρα σας. Έχω δυο αγόρια στο φάσμα (F84) στην Α γυμνασίου όπου αντιμετωπίζουμε απροθυμία από καθηγητή της βυζαντινής μουσικής να προσαρμόσει την εκπαίδευση σε σχέση με την μαθησιακή δυσκολία των παιδιών. Eπειδή τα παιδιά δεν έχουν Παραλληλη Στήριξη στο μάθημα του, δυσκολεύονται ακόμη να ανταποκριθούν στις ασκήσεις. Είναι πολύ οριακά στο φάσμα τα παιδιά, όποτε μπερδεύεται κάποιος ευκολα και τους αντιμετωπίζει σαν παιδιά τυπικής ανάπτυξης. Η γνώση των ιδεογραμμάτων της βυζαντινής μουσικής απαιτεί να ωριμάσει, ώστε να μπορέσουν τα παιδιά να προχωρήσουν στις ασκήσεις, επομένως, ο καθηγητής θεωρεί σωστό να τους βάλει 8 και να τα απομακρύνει από το σχολείο.
1. Υπαρχουν άλλοι γονείς μα παρόμοια προβλήματα;
2. Πιστεύετε θα μπορούσα να βρω εθελοντή, σπουδαστή ειδικής αγωγής που να θέλει να κάνει την πρακτική του ώστε να μπορεί να βρίσκεται στο μάθημα της μουσικής με τα παιδιά; Γιατί το ΚΕΔΑΣΥ ορίζει παράλληλες μόνο στα μαθήματα γενικής παιδείας, στα οποία μάλιστα δε βρίσκονται πάντοτε εκεί και καταφέραμε να τις έχουμε τον Δεκέμβρη.
Τα παιδιά μπήκαν στο σχολείο μετά από εισαγωγικές εξετάσεις ικανοτήτων. Παρόλα αυτα ο καθηγητής δεν θέλει να προσαρμόσει τις παιδαγωγικές μεθόδους στις ανάγκες των μαθητών.
Οποιος γνωρίζει πως μπορούμε να βρεθεί κάποιος να βοηθήσει τα παιδιά με αυτό,να ειναι δηλαδή μαζί τους στα 2 θεωρητικά μαθήματα της μουσικής, παρακαλώ ας επικοινωνήσει με μήνυμα καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα οικονομικά να υποστηρίξω κάτι τέτοιο. Περιοχή: Νότια Προάστια Αττικής.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων,
Η μητέρα τους
Πρόσφατα σχόλια