Μία σελίδα του Οδηγού υπηρεσιών

Ο Οδηγός υπηρεσιών - Προνόησε παρουσιάζει τους φορείς και τις δομές σε Ελλάδα και Κύπρο. Ο Οδηγός ΠΡΟΝΟΗΣΕ παρουσιάζει υπηρεσίες στους τομείς "Εκπαίδευση – Υγεία – Πρόνοια" και ενημέρωση για εκδηλώσεις, δραστηριότητες, προκηρύξεις. Συνεισφέρετε στην ανάπτυξη πλατφόρμας.

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.: Τι είναι, σε ποιους απευθύνονται και πώς λειτουργούν;

Εικόνα NOESI.gr

Επικαιρότητα από Υπουργείο Παιδείας: Τα ΚΕΔΔΥ καταργούνται, αναλαμβάνει νέος φορέας (νέες προσλήψεις, νέες αρμοδιότητες).Τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.), παλαιότερα ονομαζόμενα Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) καταργήθηκαν με ειδικό νόμο. Αντικαθίστανται από νέες υπηρεσίες, που στελεχώνονται διαφορετικά, δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα από πριν στη συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό και χάνουν κάποιες αρμοδιότητες για παρέμβαση στις σχολικές μονάδες. Οι νέες υπηρεσίες ονομάζονται Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και προ λίγων ημερών δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ για την οργάνωση, λειτουργία και αρμοδιότητές τους. 

Δείτε τα ΚΕΔΔΥ σε χάρτη Google Maps σε όλη την Ελλάδα!


Προβολή ΚΕΔΔΥ ® NOESI.gr σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Tip!

Δείτε ακόμη από το NOESI.gr: "Ποιες (ακριβώς) είναι οι αρμοδιότητες του ΚΕΔΔΥ;"


Λίστα ΚΕΣΥ (πρώην ΚΕΔΔΥ, πρώην ΚΔΑΥ) στην Αττική

ΑΘΗΝΩΝ (Α'): Κανδάνου 18, 115 26 ΑΘΗΝΑ. Τηλ.: 2106929611, 2106929636. Fax: 2106929637. E-mail: mail@kday-a-athin.att.sch.gr

ΑΘΗΝΩΝ (Β'): Λ. Ηρακλείου 269, 142 31 Ν. ΙΩΝΙΑ. Τηλ.: 2102719857, 2102797176. Fax: 21027974176, 2102719857.

(*) Για αιτήσεις, από τους γονείς, το ΚΕΔΔΥ Β' ΑΘΗΝΑΣ δέχεται κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, ώρες 09:30 - 13:30 (με αίτηση που παίρνετε από το ΚΕΔΔΥ). Οι Διευθύνσεις των σχολείων μπορούν να αποστέλλούν τις αιτήσεις και με Fax στο 2102719857.

ΑΘΗΝΩΝ (Γ'): Θηβών 250, 122 41 ΑΙΓΑΛΕΩ, Τηλ.: 2105610995, 2105694201. Fax: 2105613655. E-mail: kdayathin@sch.gr

ΑΘΗΝΩΝ (Δ'): Λεωφ. Καλαμακίου 46 & Ταξιαρχών, 174 55 ΑΛΙΜΟΣ. Τηλ.: 2109889582, 2109823874. Fax: 2109823674. E-mail: mail@dkday-athin.att.sch.gr.

ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ: Αδριανού 26, 194 00 ΚΟΡΩΠΙ. Τηλ.: 2106028050. E-mail: mail@kday-anatol-att.sch.gr

ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ: Περσεφόνης 19 & Χατζηδάκη, 192 00 ΕΛΕΥΣΙΝΑ. Τηλ.: 2105561990
2105561665. Fax: 2105544853. E-mail: kdaydytik@sch.gr.

ΠΕΙΡΑΙΑ: Αιγάλεω 30 και Μήλου 21, 185 45 ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Τηλ.: 2104131561. Fax: 2104131509. E-mail: mail@kday-peiraia.att.sch.gr.


Λίστα ΚΕΣΥ στην Επικράτεια (ταξινόμηση ανά Νομό)

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ: Κύπρου 80 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου), 302 00 ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ

ΑΡΚΑΔΙΑΣ: Πλατεία Αγ. Δημητρίου 4 (Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας), 221 00 ΤΡΙΠΟΛΗ

ΑΧΑΪΑΣ: Ιππολύτης 8 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο) Πάτρα 263 34 Μακεδονίας 59- 61, 262 23 ΠΑΤΡΑ. Τηλ.: 2610461953, 2610462018, 2610456064, Fax:2610429995.

ΒΟΙΩΤΙΑΣ: Αριστοφάνους, 321 00 ΛΙΒΑΔΕΙΑ. Τηλ. / Φαξ: 2261088973. E-mail: mail@kday.voi.sch.gr

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ: 'Αμστερνταμ 6 Ροδίνι 85100 ΡΟΔΟΣ. Τηλ. / Φαξ: 22410 43195. Ε-mail: mail@kday.dod.sch.gr

ΕΒΡΟΥ: ΝΕΛΕ Αλεξανδρούπολης, Αλεξανδρούπολη 681 00

ΕΥΒΟΙΑΣ: 9ο χλμ. Χαλκίδας - Ψαχνών Χαλκίδα 34100 Ν. Αρτάκη 346 00. Τηλ.: 2221041235, 2221041345, Fax: 2221041345, E-mail: mail@kday.eyv.sch.gr. Ιστοσελίδα: http://kday.eyv.sch.gr

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ: Ναπολέων Ζέρβα 3, 361 00 ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ. Τηλ.: 2237080127, Φαξ: 2237080787. E-mail: mail@kday.eyr.sch.gr. Ιστοσελίδα: http://kday.eyr.sch.gr

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ: Μονοφατσίου 3 (1° Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου), 712 01 ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α'): 10° χλμ. Θεσσαλονίκης - Μουδανιών (δίπλα από τα έπιπλα "Σταυρόπουλος"), ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Τηλ.: 2310 365013 Ιστοσελίδα: http://kday.thess.sch.gr

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Β'): Κολοκοτρώνη 22, Σταυρούπολη, 56430 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Γ. Παπανδρέου 4-6 (2° Γυμνάσιο Ιωαννίνων) Ιωάννινα 45444

ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Κέντρο Αποθεραπείας, Αποκατάστασης & Υποστήριξης Περιοχή Αεροδρομίου Άργος Ορεστικό Καστοριά 52200

ΚΕΡΚΥΡΑ: Βελισσαριου 30, 491 00 ΚΕΡΚΥΡΑ. Τηλ.: 2661081055. Fax 2661081043

ΚΟΖΑΝΗΣ: Νηπιαγωγείο Πρωτοχωρίου Κοζάνη 50100

ΚΥΚΛΑΔΩΝ Λιβάδια Μάνα (Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων) Σύρος 84100

ΛΑΡΙΣΑΣ: Αντώνη Φασούλα 18 (18° Δημοτικό Σχολείο Λάρισας) Λάρισσα 41335

ΛΕΣΒΟΥ: Γ. Μούρα 10 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης) 81100 Μυτιλήνη

ΞΑΝΘΗΣ: 11° Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης Νεάπολη Ξάνθη 67100

ΠΕΛΛΑΣ: Κωνσταντινουπόλεως 72 (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Εδεσσας) Έδεσσα 58200. Tηλ.: 23810 51450, Fax: 23810 51452 Ιστοσελίδα: http://kday.pel.sch.gr Ε-mail: Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας

ΠΥΡΓΟΥ: Εθνική Οδός Πύργου - Πατρών (δίπλα στο Εθνικό στάδιο Πύργου). Τηλ.: 2621020338

ΡΟΔΟΠΗΣ: Δημοκρατίας 1 (Δ/νση Π. Ε. Ροδόπης) Κομοτηνή 69100

ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ: Παύλου Μπακογιάννη 2 (Ισόγειο, όπισθεν του Αστυνομικού Μεγάρου Λαμίας) Λαμία 35100. Τηλ. / Φαξ: 22310 66163, Fax: 22310 25226. Ε-mail: mail@kday.fth.sch.gr

ΦΩΚΙΔΑΣ: Σταλλού & Μαρκίδου 33100, Άμφισσα, Τηλ. 2265079287, Fax: 2265023803. E-mail: mail@kday.fok.sch.gr. Ιστοσελίδα: http://kday.fok.sch.gr


Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε ειδικότερα τα καθήκοντα και αρμοδιότητες εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

1. Οι εκπαιδευτικοί των Κ.Ε.Σ.Υ. με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) μεριμνούν για ζητήματα μαθησιακής αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών/τριών της περιοχής αρμοδιότητάς τους, καθώς και για την υποστήριξη καινοτόμων διδακτικών πρακτικών και αναβάθμισης συνολικά του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων.

Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. είναι τα εξής:

α) Έχουν την ευθύνη, ως μέλη των διεπιστημονικών ομάδων, για τη διενέργεια της εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών /-τριών σε ατομικό ή / και ομαδικό επίπεδο, καθώς και για την ανίχνευση πιθανών φραγμών στη μάθηση που ανακύπτουν στη σχολική κοινότητα για το σύνολο των μαθητών/τριών.

β) Συνεργάζονται με τους / τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων των μαθητών -/τριών για τη συγκέντρωση στοιχείων σχετικά με το εκπαιδευτικό ιστορικό αυτών και τη λήψη πληροφοριών σχετικά με τις δυνατότητες και τις δυσκολίες στη διδασκαλία και στη μάθηση καθώς και για τις κλίσεις και ενδιαφέροντα αυτών.

γ) Συνεργάζονται με τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ., τις ομάδες υποστήριξης και παρακολούθησης των μαθητών /-τριών και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων, για την υποστήριξη αυτών σε θέματα σύνταξης και εξειδίκευσης των βασικών αξόνων των Ε.Π.Ε. των μαθητών/τριών ή για τη σχεδίαση ομαδικών προγραμμάτων εκπαιδευτικής υποστήριξης και υποστηρίζουν τους/τις εκπαιδευτικούς σε σχέση με την αποτελεσματική εφαρμογή και επαναξιολόγηση των προγραμμάτων αυτών.

δ) Λειτουργούν συμβουλευτικά στους / στις εκπαιδευτικούς σε σχέση με ζητήματα βέλτιστης διδακτικής πρακτικής, διαφοροποίησης του αναλυτικού προγράμματος, αναπηρίας ή/και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, αποδοχής της διαφορετικότητας και αξιοποίησης της ετερογένειας του μαθητικού πληθυσμού.

ε) Υποστηρίζουν την εφαρμογή των εκπαιδευτικών καινοτομιών οι οποίες εισάγονται στην εκπαίδευση σχετικά με ζητήματα αρμοδιότητας των Κ.Ε.Σ.Υ.

στ) Ενημερώνουν τους γονείς για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης για θέματα αρμοδιότητάς τους και τους υποστηρίζουν, ώστε να βρίσκονται σε συνεχή συνεργασία με το Κ.Ε.Σ.Υ. και τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου και να συνεργάζονται και να ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο των παιδιών τους.

3. Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου Νηπιαγωγών, εκτός των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων της παρ. 1, σχεδιάζουν και υποστηρίζουν την υλοποίηση:

α) αντισταθμιστικών προγραμμάτων στα νηπιαγωγεία, με σκοπό την υποστήριξη των νηπίων που ενδέχεται λόγω περιβαλλοντικών συνθηκών να εμφανίσουν μαθησιακές δυσκολίες και

β) προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, σε συνεργασία με το υπόλοιπο προσωπικό των Κ.Ε.Σ.Υ., και γενικά έχουν την ευθύνη για την πρώιμη και έγκαιρη εκπαιδευτική παρέμβαση και τη στήριξη των παιδιών νηπιακής ηλικίας και των οικογενειών τους.

4. Οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το υπόλοιπο προσωπικό των Κ.Ε.Σ.Υ., εκτός των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων της παρ. 1, φροντίζουν για την ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών των σχολείων της βαθμίδας τους σε θέματα αντιμετώπισης προβλημάτων των μαθητών/τριών εφηβικής ηλικίας συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επίσης, υπό το συντονισμό και προγραμματισμό του Προϊσταμένου του Κ.Ε.Σ.Υ. και του Συντονιστή εκπαιδευτικού έργου για την ειδική αγωγή και ενταξιακή εκπαίδευση:

α) υλοποιούν ενημερωτικές - επιμορφωτικές συναντήσεις με εκπαιδευτικούς και μαθητές /-τριες για την ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία εξέτασης μαθητών /-τριων με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και

β) κατά τη διάρκεια των εισαγωγικών πανελλαδικών εξετάσεων παρίστανται στα ειδικά εξεταστικά κέντρα και υποστηρίζουν το έργο των αρμόδιων επιτροπών για την εξέταση των μαθητών /-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με την παροχή διευκρινίσεων ή επεξηγήσεων σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, εφόσον τους ζητηθούν από τις επιτροπές.

5. Στα Κ.Ε.Σ.Υ. αν για οποιοδήποτε λόγο απουσιάζουν εκπαιδευτικοί κάποιας βαθμίδας, η αξιολόγηση και η στήριξη μαθητών /-τριών δύναται να υλοποιείται από εκπαιδευτικό άλλης βαθμίδας.

Μάθετε περισσότερα:

► Δείτε αναλυτικά το  ΦΕΚ για τον Ενιαίο Κανονισμό Λειτουργίας Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης - Κ.Ε.Σ.Υ. (ΦΕΚ τ. Β’ 5614/13-12-2018) από το αρχείο των συνεργατικών ομάδων(1) του NOESI.gr.

► Δείτε αναλυτικά την ειδησεογραφία σχετικά με την  κατάργηση των ΚΕΔΔΥ στον Οδηγό υπηρεσιών(2) του NOESI.gr.

Υποσημειώσεις:

(1) Οι συνεργατικές ομάδες διατίθενται από το NOESI.gr με ευγενική χορηγία της Google στην εταιρική πλατφόρμα GSuite, που περιλαμβάνει νέες τεχνολογίες για επαγγελματικές συνέργειες. Μέσω των ομάδων ιδιώτες και επαγγελματίες βρίσκονται σε επαφή με νέες επιστημονικές τάσεις και ειδήσεις, με επίκεντρο τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τα άτομα με αναπηρία. Η πρόσβαση είναι κατά βάση υποστηρίζεται με μικρές δωρεές ή συνδρομές μελών, για ιδιώτες ή επαγγελματίες αντίστοιχα. Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα www.noesi.gr/coworking.

(2) Ο Οδηγός υπηρεσιών του NOESI.gr με τον διακριτικό τίτλο "ΠΡΟΝΟΗΣΕ" παρουσιάζει υπηρεσίες στους τομείς "Εκπαίδευση – Υγεία – Πρόνοια", παρέχοντας ενημέρωση για επίκαιρες δράσεις, ανακοινώσεις, προκηρύξεις. Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα www.noesi.gr/book/welfare/about.

Διαφήμιση — Ζητήστε προσφορά

Ψηφιακό Γραφείο ® NOESI.gr | Τι είναι και πώς λειτουργεί;

Εικόνα NOESI.gr

Ψηφιακό Γραφείο ® NOESI.gr.Το Ψηφιακό Γραφείο ® NOESI.gr βασίζονται σε μία διαδικτυακή πλατφόρμα τηλεργασίας, προσαρμοσμένη στον τομέα της υγείας και της εκπαίδευσης. Η πλατφόρμα παρέχει πρόσβαση σε εργαλεία που λειτουργούν εξ αποστάσεως, μέσω internet. Το Ψηφιακό Γραφείο μπορεί να συνδέεται και να υποστηρίζεται από τη Γραμματεία του NOESI.gr, ώστε να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέο υλικό. Παρέχεται με την τεχνική υποστήριξη της Google.

Εφαρμογές του Ψηφιακού Γραφείου από το NOESI.gr.

Εικόνα συνδέσμου προς επίσκεψη.​ Μάθετε περισσότερα.

Σχετικά με τις παραπομπές στους Οδηγούς του NOESI.gr, η χρήση είναι ελεύθερη υπό τις εξής προϋποθέσεις. Είναι σημαντικό να αναφέρετε ως πηγή των πληροφοριών τη σελίδα www.noesi.gr/book εφόσον χρησιμοποιήσετε υλικό από τους Οδηγούς του NOESI.gr με οποιοδήποτε τρόπο, προφορικά ή σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Σεβαστείτε το έργο της ομάδας της νόησης στο διαδίκτυο (noesi.gr) και εξασφαλίστε στον αναγνώστη τη δυνατότητα να βρίσκει έγκυρες και ενημερωμένες πληροφορίες για θέματα υγείας και πρόνοιας. Για τον σκοπό αυτό, ενημερώνουμε τις σελίδες των Οδηγών τακτικά. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το υλικό αυτής της ιστοσελίδας ελεύθερα, εφόσον αναφέρετε την πηγή του άρθρου (λ.χ. NOESI.gr) και το όνομα του Οδηγού (λ.χ. Οδηγός διαταραχών, Οδηγός δικαιούχων, Οδηγός παρεμβάσεων, Οδηγός υπηρεσιών κ.ά.) ή το όνομα του συντάκτη και παραθέσετε ευκρινώς τη διεύθυνση της παρούσας ιστοσελίδας — χωρίς ειδική άδεια από το NOESI.gr — λαμβάνοντας υπόψη την παρακάτω άδεια χρήσης και τον Κανονισμό Λειτουργίας του www.noesi.gr.
 
cc logo  
 

Η άδεια του παρόντος άρθρου (έργου) είναι Creative Commons — Αναφορά Δημιουργού Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές (CC BY-SA 4.0). Η άδεια αυτή επιτρέπει στους άλλους να τροποποιούν το έργο αυτό και να το αναμιγνύουν με άλλα, εφόσον αποδίδουν την αναγνώριση στην πηγή (Credit) και υπαγάγουν τα νέα έργα τους στους ίδιους όρους. Όλα τα νέα έργα που βασίζονται σε αυτό το έργο θα φέρουν την ίδια άδεια, οπότε και τα οποιαδήποτε παράγωγα θα επιτρέπουν και την εμπορική χρήση.