ΔΕΠΥ, θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον που έχει παρόμοιο πρόβλημα

Εικόνα Nefeli

Ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε μια σελιδα ο λογος που το κανω ειναι γιατι θα ηθελα να μιλησω με καποιον που ισως εχει παρομοιο προβλημα! Εχω ενα μικρουλη 6 ετων με διαγνωση ΔΕΠΥ η κατασταση στο σχολικο πλαισιο ειναι εκτος ελεγχου και δεν ξερω πλεον τι να κανω .... Το ενα λαθος μετα το αλλο!!!! Ο μικρος ειναι υπερκινητικος με παρορμηση και διασπαση προσοχης στο σχολειο εβαλα ιδιωτικη παραλληλη στηριξη για να βοηθησω το παιδι μου!!!! Το αποτελεσμα ειναι να διωχνουν τα αλλα παιδια απο διπλα του και να τον αντιμετωπιζουν σαν παιδι με αυτισμο!!!! Μπροστα του να λενε οτι ειναι αυτιστικος και χαζος κα !!!! Εχω φωναξει εχω παρακαλεσει και η κατασταση ειναι ιδια και λενε οτι δεν μπορω να αποδεχτω το προβλημα του παιδιου μου....

Αληθεια δεν ξερω πλεον τι να κανω κοντευω να τρελλαθω..... Φυσικα αυτη ειναι μια μικρη πλευρα της ιστοριας μου!!!!!! Πολλα πολλα εμποδια απο κεντρα , απο γνωματευσεις και απο δασκαλους!!!!!

Σχόλια

Διαχείριση ΔΕΠΥ

Εικόνα Δασκάλα

Καλησπέρα Νεφέλη! Διάβασα προσεκτικά αυτά που έγραψες και πραγματικά θύμωσα με την τόσο ρατσιστική στάση των δασκάλων του παιδιού σου. Να πω ότι είμαι εκπαιδευτικός και δυστυχώς γνωρίζω από πρώτο χέρι το γνωστικό έλλειμμα των συναδέλφων μου σχετικά με την ειδική αγωγή. Ότι σου είναι άγνωστο, σε φοβίζει και αυτό που τους κάνει να αντιδρούν έτσι είναι ο φόβος και το αίσθημα ανεπάρκειας που ίσως έχουν.  Μπράβο σου που έβαλες ιδιωτική παράλληλη και το πολεμάς τόσο πολύ. Η ΔΕΠΥ αντιμετωπίζεται και με το πέρασμα του χρόνου γίνεται κάπως πιο διαχειρίσιμη. Εκπλήσσομαι που την αντιμετωπίζουν σαν να είναι ''μεταδοτική ασθένεια''. Έχε υπ'όψιν σου οτι έχεις το νόμο με το μέρος σου. Η ΔΕΠΥ ανήκει στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και υπάρχει ολόκληρη νομοθεσία που ορίζει ξεκάθαρα τον τρόπο εξέτασης των μαθητών αυτών αλλά και όλο το πνεύμα συμπερίληψης που οφείλει να πλαισιώνει όλους τους μαθητές με κάποια ''δυσκολία''. Μίλα στους δασκάλους, αν δεν βγάλεις άκρη να πας στον/στην σχολική σύμβουλο, αν και εκεί δεν βγάλεις άκρη θα απευθυνθείς στο ίδιο το υπουργείο με ενυπόγραφη αναφορά. Καλό θα ήταν να ενημερώσεις τον δ/ντή του σχολείου για όλα αυτά και να πεις τι έχεις σκοπό να κάνεις αν η κατάσταση συνεχίσει να είναι έτσι. Να ξέρεις οτι οι δ/ντες ''τρέμουν'' στην ιδέα οτι ο γονιός θα φτάσει μέχρι και το υπουργείο. Δεν θέλουν με τίποτα να ακουστεί το όνομά τους για κάτι τέτοιο. Να θυμάσαι οτι κάνεις ένα δίκαιο αγώνα και ότι οφείλεις να παλέψεις για το παιδί σου.

Καλή συνέχεια και πάντα στη διάθεσή σου!

like1

Οι δάσκαλοι κι όλοι οι παρευρισκόμενοι του κάνουν επίθεση???

Εικόνα Maria Iannari

αν κατάλαβα καλά στο σχόλιο που είναι ο μικρός οι δάσκαλοι κι όλοι οι παρευρισκόμενοι του κάνουν επίθεση ???του κάνουν ψυχολογικό πόλεμο ???αυτή είναι η κοινωνία μας βρε οι μάγκες κάνουν τους μεγάλους νταήδες και προσβάλουν οποιον είναι πιο ευαίσθητος.ωραία βρε νοοτροπία μπράβο τους έτσι μεγάλωσαν από τα σπίτια τους με κόμπλεξ και επιθετικότητα σε πιο αδυνατότερους.αίσχος !!! παιδιά και εγώ έχω περάσει τα ίδια όταν ήμουν στο σχόλιο !!!δε νοιάζονται αυτοί εκεί καθόλου τι παίρναν άτομα που έχουν ευαισθησίες σαyτα που λέει ο άνθρωπος πάνω βλέπω τρομερές ομοιότητες στα δικά μου βιώματα !!! το να είσαι αυτιστικός δε είναι κολλητική αρρώστια ούτε αν τον κάνουν παρέα θα πάθουν κάτι τα αλλα παιδιά !! κάποιοι γονείς έτσι νομίζουν κι len στα παιδιά τους μην πλησιάζεις γιωργάκη τον δημητράκη είναι προβληματικός και θα σε κοροϊδεύουν γιατί κανεις παρέα μαζί του !!! αντί να του πει καν παρέα στον δημητράκη μην νιώθει μονος κι πες κι στάλα παιδάκια να τον αγαπούν είναι φίλος μας!!! δε το κάνουν αυτό ο κάθε γονιός κοίτα την βολή του σπιτιού κι το καλο του παιδιού του μόνον οι άλλοι έξω!!

like5

Ελλας το μεγαλειο σου!!!

Εικόνα Elsa Kazakoy

Ελλας το μεγαλειο σου!!!

Αυτη ειναι η κοινωνία μας!!!Αγαπητή Νεφέλη τα χω περασει κ γω αυτά ο γιος μου ειναι ενα παιδι με μαθησιακές δυσκολίες κανένας δεν ενδιαφέρετε για τα παιδιά μας ουτε το σχολείο ουτε ο σχολικος συμβουλος ουτε το ΚΕΔΔΥ ουτε ο υπουργος, μην απογοητεύεσε στήριξε το παιδί σου!!!! Στα πολυ δυσκολα μια αναφορα στις υπηρεσίες για τον τροπο συμπεριφορας των εκπαιδευτικών προς το παιδί σου κ κοινωποιηση στον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ μονο τον Εισαγγελεα φοβούνται τιποτα άλλο.Στην εκπαίδευση διστυχώς ο ένας καλύπτει τον άλλον........

like1

Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει για εγνωσμένη ΔΕΠΥ σε έφηβο

Εικόνα giotapol

Ο γιος μου 15 ετων εχει διαγνωστει με δυσλεξια, και ελλειματικη προσοχη μετα απο προτροπη δασκαλων του να το ψαξω στην 1η δημοτικου. Περασαμε ολο το Δημοτικο τρεχοντας απο Κεντρο Ψυχικης Υγειας σε εργοθεραπευτες, λογοθεραπευτες και πτυχιουχο ειδικής αγωγης να βοηθαει στα μαθηματα του μεχρι την Γ' Δημοτικου που διοριστηκε. Στο δημοτικο ο αγωνας στο σπιτι ηταν μαρτυρικος, με προσπαθειες ατελειωτων ωρων να γραψει το παιδι και να τελειωσει τα μαθηματα του καταταλαιπωρημενο. Στο σχολειο δεν ειχε πραγματικους φιλους, ακομη και αυτοι που εκανε παρεα τον κοροιδευαν στη ταξη και δεν τον θελαν στις παρεες. Παρ' ολα αυτα ο μικρος ηταν πολεμιστης και προσπαθουσε και κολουσε καπου αν και τον χειριζοταν πολλες φορες.

Στο γυμνασιο πηραμε βεβαιωση δυσλεξιας από τα ΚΕΔΔΥ. Ήταν παντα μετριος μαθητης χωρις φοβερες διακυμανσεις, χωρις βιβλια στη βιβλιοθηκη του τα οποια καποια στιγμη τα πεταξε εξω από το δωματιο θυμωμενος. Προσπαθησε πολλες φορες να ανεβει επιπεδο μαθησιακο με πολυ μικρη ανταποδωση. Θελει, θελει και προσπαθει. το μεγαλο προβλημα ειναι η ελλειψη παρεας. Επικοινωνει με παιδια τα οποια δεν ανταποκρινονται η ανταποκρινονται σπανια και αναγκαζεται να περναει ωρες στον υπολογιστη μονος. Αρνειται να μας ακολουθησει σε καποια εξοδο ειναι εντελως απογοητευμενος και ειναι τοσο γλυκο παιδι.

Δεν ξερω που να απευθυνθω και τι να κανω. Ειναι πανεξυπνος και φοβαμαι μηπως τον πληγωσω και απογοητευτει πληρως σε αυτη την τοσο δυκολη και τρυφερη ηλικια. 

Μπορει καποιος να μου μιλησει, να με συμβουλευσει τι να κανω; 

like4

Οι ίδιοι δάσκαλοι του παιδιού σου το αποκαλούν αυτιστικό;

Εικόνα didyma1103

Συγνώμη Νεφέλη αλλά οι ίδιοι δάσκαλοι του παιδιού σου το απακαλούν αυτιστικό?? Νηπιαγωγείο πάει ο μικρός? Αυτό είναι απ'τα άγραφα !! Εσένα ποιός σε ενημέρωσε για αυτή την κατάσταση στο σχολείο? Φαντάζομαι η κοπέλα που κάνει στο μικρό παράλληλη στήριξη ή τι λέω? μπορεί και το ίδιο το παιδί σου!! Τώρα είδα την ανάρτηση σου, πάνε και έντεκα μήνες! Μα είναι τρελό αυτό που συμβαίνει. Υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί??? Το παιδί σου αναφέρεις ότι έχει ΔΕΠΥ και το αποκαλούν αυτιστικό. Που σημαίνει τι?  Εγώ ας πούμε που έχω δυο αγοράκια που έχουν αυτισμό αν τα αποκαλούν αυτιστικά, πρέπει να είμαι ευχαριστημένη??? Τι να πω, ντροπή, ντροπή, ντροπή!!!!! 

like3

Σχετικά με την ανάρτηση σας

Εικόνα Sofia Bogdani

Καλησπέρα σας.

Είδα και έλαβα το μήνυμα της ανάρτησης σας, μέσω του δικτύου των επαγγελματιών του NOESI.gr. Μου κίνησε το ενδιαφέρον η περιγραφή και το κάλεσμα σας, οπότε ανταποκρίνομαι με το παρόν.

Απ αυτά πού μπόρεσα να αποκωδικοποιήσω μέσα από τα λεγόμενα σας και από την εμπειρία μου με παρόμοια προβλήματα σε άλλα παιδιά, η υπόθεση που κάνω -και την θέτω υπ΄όψιν σας- είναι ότι τα προβλήματα που περιγράφεται (καλό γνωστικό επίπεδο, προσπάθεια, γλυκός χαρακτήρας και παρ αυτά δυσκολία στη κοινωνική αλληλεπίδραση - φιλίες), ενδέχεται να απορρέουν και να αφορούν στον βαθύτερο (σημαντικότατο και πολύπλοκο) τομέα της διαχείρισης της οπτικό κινητικής - χωρικής αντίληψης. 

Μια διαταραχή στον τομέα αυτό, θα σήμαινε περιληπτικά, ότι υπάρχει διαταραχή κινητικού σχεδιασμού 
και αντίληψης αυτού. Αποτέλεσμα ενός τέτοιου προβληματισμού θα ήταν να υπάρχει για παράδειγμα μικρή ή μεγάλη δυσκολία στον προσανατολισμό, πιθανόν στην ιδιοδεκτικότητα (αντίληψη θέσης κ μελών στο χώρο), αλλά προπάντων θα σήμαινε -πιθανόν συνδυαστικά- και την ύπαρξη δυσκολίας στην αναγνώριση και την περιγραφή των συναισθημάτων εαυτού και άλλων. Πρακτικά όλα τα παραπάνω, θα οδηγούσαν -μεταξύ άλλων- και σε παρεξηγήσεις, τυχόν σύγχυση αλλά και μεγάλη απογοήτευση ως απόρροια της λανθασμένης ερμηνείας των κινήσεων, των εκφράσεων καθώς και των ενδείξεων περί των προθέσεων των άλλων.

Είναι μια ασυνήθιστη, σχετικά άγνωστη και σπάνια προσέγγιση, προσφέρει μιαν πιθανή εξήγηση όμως  -που θεωρώ πως ταιριάζει με την γενικότερη εικόνα- και εφ όσον έχετε ήδη δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα, ίσως μέσω μιας τέτοιας προσέγγισης  ( εξάσκησης στο τρίπτυχο κινητικού σχεδιασμού, μη λεκτικής επικοινωνίας, ενσυναίσθησης) να βρεθεί κάποια δίοδος για ηρεμία και πρόοδο για το παιδί.

Αν διακρίνετε κάτι γνώριμο στα παραπάνω που ενδέχεται να σας αφορά, έχετε τυχόν ερωτήσεις ή θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να με καλέσετε.

Με εκτίμηση,
Μπογδάνη Σοφία
Αναπτυξιακή Κινησιοθεραπεύτρια

like2

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.